sargad: Ett kryss i den här matchen skulle vara ett jävla rån och då är vi ändå bara ett bp från en sedvanlig torsk.
Inlägg: 1210972
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Olle: Tjaa vi börjar bli vana vid rån. Sätt GW Persson på det här nu för f#¤%. :-)