John K: Äääh sluta negga nu! Spelmässigt tycker jag att det ser helt ok ut, med tanke på hur man spelat dom senaste matcherna så kan jag inte tänka mig ett bättre utgångsläge inför andra.
Inlägg: 1222065
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-01-04
Olle: OK, förlåt då? Jag tror nog vi vinner om de våra fortsätter att SPELA hockey.