Inlägg: 1293162
Svarskommentarer
Sv: Isen - en trolig orsak?
250kg kärlek: Vi får väl flytta träning och matcher till Lillstrimmahallen då. Kanske får vi fullsatt på matcherna också. Its a win-win situation, haha.
Sv: Isen - en trolig orsak?
250kg kärlek: Jag tror att det kan ligga nåt i det du säger.
Det suger mer än vad man tror i benen på mjuk is.
Alla som tvivlar testa själv att trampa i blötsnö kontra kall snö.
Härligt att vi kan skylla på isen. :)
Det suger mer än vad man tror i benen på mjuk is.
Alla som tvivlar testa själv att trampa i blötsnö kontra kall snö.
Härligt att vi kan skylla på isen. :)
Jag snackade med en av spelarna som var frustrerad över orkeslösheten, framförallt nu på slutet. Med tanke på att de tre senaste matcherna har spelats i E.ON så kan det väl mycket väl vara så att isen ställer till problem? Man har oavkortat tränat i E.ON senaste veckan, dessutom tre matcher på 5 dagar...
Jag undrar jag.