1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1293162

Sv: Isen - en trolig orsak?

 Jag snackade med en av spelarna som var frustrerad över orkeslösheten, framförallt nu på slutet. Med tanke på att de tre senaste matcherna har spelats i E.ON så kan det väl mycket väl vara så att isen ställer till problem? Man har oavkortat tränat i E.ON senaste veckan, dessutom tre matcher på 5 dagar...

Jag undrar jag.


Svarskommentarer

Sv: Isen - en trolig orsak?
250kg kärlek: Vi får väl flytta träning och matcher till Lillstrimmahallen då. Kanske får vi fullsatt på matcherna också. Its a win-win situation, haha.

Sv: Isen - en trolig orsak?
250kg kärlek: Jag tror att det kan ligga nåt i det du säger.

Det suger mer än vad man tror i benen på mjuk is.
Alla som tvivlar testa själv att trampa i blötsnö kontra kall snö.


Härligt att vi kan skylla på isen. :)

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer