1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1293163

Sv: Isen - en trolig orsak?
250kg kärlek: Jag tror att det kan ligga nåt i det du säger.

Det suger mer än vad man tror i benen på mjuk is.
Alla som tvivlar testa själv att trampa i blötsnö kontra kall snö.


Härligt att vi kan skylla på isen. :)

Svarskommentarer

Sv: Isen - en trolig orsak?
250kg kärlek: ja vad härligt att kunna skylla lite på isen...
det är juh sakligt å jag köper argumentet om mjuk is.

vi får se hur de kommande 3 borta matcherna ser ut tempomässigt...

är det betydligt bättre så måste man åtminstånde fundera på en lösning i eon.

publiken brukar inte vilja se "ihåliga" klubbor som pucken hoppar över å misslyckade dragningar, för lösa passningar samt tunga ben på de röd-vita hjältarna. å publiken är juh viktig för föreningens överlevnad.

fast då kan man väl ännu mer glömma sonnie... =)

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer