Inlägg: 1293163
Svarskommentarer
Sv: Isen - en trolig orsak?
250kg kärlek: ja vad härligt att kunna skylla lite på isen...
det är juh sakligt å jag köper argumentet om mjuk is.
vi får se hur de kommande 3 borta matcherna ser ut tempomässigt...
är det betydligt bättre så måste man åtminstånde fundera på en lösning i eon.
publiken brukar inte vilja se "ihåliga" klubbor som pucken hoppar över å misslyckade dragningar, för lösa passningar samt tunga ben på de röd-vita hjältarna. å publiken är juh viktig för föreningens överlevnad.
fast då kan man väl ännu mer glömma sonnie... =)
det är juh sakligt å jag köper argumentet om mjuk is.
vi får se hur de kommande 3 borta matcherna ser ut tempomässigt...
är det betydligt bättre så måste man åtminstånde fundera på en lösning i eon.
publiken brukar inte vilja se "ihåliga" klubbor som pucken hoppar över å misslyckade dragningar, för lösa passningar samt tunga ben på de röd-vita hjältarna. å publiken är juh viktig för föreningens överlevnad.
fast då kan man väl ännu mer glömma sonnie... =)
Redigerad kommentar
Det suger mer än vad man tror i benen på mjuk is.
Alla som tvivlar testa själv att trampa i blötsnö kontra kall snö.
Härligt att vi kan skylla på isen. :)