Helt jävla bedrövlig utvisning på Jokela och sen att Rönnmarksjäveln tar 10:a för missconduct på den, det visar ju bara att frugan hans vänsterprasslar.
Och där tappade Rönnmark officiellt matchen genom en fantasikompensation på Thörnberg som för en gångs skull är helt oskyldig. Bedrövlig domarinsats.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Och där tappade Rönnmark officiellt matchen genom en fantasikompensation på Thörnberg som för en gångs skull är helt oskyldig. Bedrövlig domarinsats.
Redigerad kommentar