Zappaholic: har du ärligt talat inget bättre för dig än att skriva i andra lags supporterforum? det är fascinerande.
Inlägg: 1411635
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
Jonatan Hedström behöver ingen mat klapp klapp behöver ingen mat behöver ingen mat
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-10-08
pefr: Nej jag har inget bättre för mig? Kul att det är fascinerande...det är mer än man kan säga om ert spel just nu!