1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1419659

Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Knylan: Varje gång jag ser ordet i skrift inser jag att det används på tok för sällan. Mysrunka is the shit.

Svarskommentarer

Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Många vill se tillbaka till Timrås glansdagar med fart o fläkt, hur får man det?, jo genom att äta rätt och vara vältränad.

Är dagens TIK det?, är det en slump att Kolan tappat 10 kilo i HV eller att Bagarn fick smisk i LHC för att var degig.

Det som serveras i e.on en fredaglunch, fläskfilé, potatis och en gräddig sås för 80 spänn, det är precis samma mat som timrås spelare sätter i sig.

Vem har koll på vad de äter? - svar ingen.

Timrå kanske skulle börjat redan där, det där året när man siktade på sm-final, för med den målsättningen måste man väl ha en så proffsig organisation att man har en dietist anställd.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.