Många vill se tillbaka till Timrås glansdagar med fart o fläkt, hur får man det?, jo genom att äta rätt och vara vältränad.
Är dagens TIK det?, är det en slump att Kolan tappat 10 kilo i HV eller att Bagarn fick smisk i LHC för att var degig.
Det som serveras i e.on en fredaglunch, fläskfilé, potatis och en gräddig sås för 80 spänn, det är precis samma mat som timrås spelare sätter i sig.
Vem har koll på vad de äter? - svar ingen.
Timrå kanske skulle börjat redan där, det där året när man siktade på sm-final, för med den målsättningen måste man väl ha en så proffsig organisation att man har en dietist anställd.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Är dagens TIK det?, är det en slump att Kolan tappat 10 kilo i HV eller att Bagarn fick smisk i LHC för att var degig.
Det som serveras i e.on en fredaglunch, fläskfilé, potatis och en gräddig sås för 80 spänn, det är precis samma mat som timrås spelare sätter i sig.
Vem har koll på vad de äter? - svar ingen.
Timrå kanske skulle börjat redan där, det där året när man siktade på sm-final, för med den målsättningen måste man väl ha en så proffsig organisation att man har en dietist anställd.