Inlägg: 1419740
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Bragd-Birger: Är det verkligen någon som tror att ett tränarbyte skulle göra att Timrå huxflux skulle bli så mycket bättre?
Om jag inte har fel så tränade väl Kenta Frölunda ifjol med och då var dom inget topplag direkt...nä det är spelarna som spelar och dom kanske inte räcker till helt enkelt om så själva fan tränade dom!
Däremot skulle det inte vara dumt att hitta en oupptäckt supermålis nånstans ..då jävlar!!
Om jag inte har fel så tränade väl Kenta Frölunda ifjol med och då var dom inget topplag direkt...nä det är spelarna som spelar och dom kanske inte räcker till helt enkelt om så själva fan tränade dom!
Däremot skulle det inte vara dumt att hitta en oupptäckt supermålis nånstans ..då jävlar!!
Därmed inte sagt att jag tycker mejlen som skickats är puckade, eller så. Det är bra att CE, TJ, Linkan osv får sina fiskar varma. Kanske inte den mest hardcoriga av vägar att gå när det gäller missnöjesyttringar, men ändå.