Inlägg: 1419799
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Kramer: Om man kan värva en målis som kan ta nån puck tror jag att man kan ta nån poäng till.Dom som s.a.s leverer nu är ju rena sållen.
+ 1
Om jag inte har fel så tränade väl Kenta Frölunda ifjol med och då var dom inget topplag direkt...nä det är spelarna som spelar och dom kanske inte räcker till helt enkelt om så själva fan tränade dom!
Däremot skulle det inte vara dumt att hitta en oupptäckt supermålis nånstans ..då jävlar!!