The great one: Usch ja, det gör ont att läsa. Samtidigt vete fan om han hade vågat skriva samma artikel om Vampola hade spelat i förra årets krisdrabbade Frölunda, även fast det ju såg lika jävligt ut där.. då.
Nåväl, bara hypotetiska resonemang. Vi får nog vänja oss med att Timrå har blivit hockeysveriges laughing stock - av förklarliga skäl! :(
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nåväl, bara hypotetiska resonemang. Vi får nog vänja oss med att Timrå har blivit hockeysveriges laughing stock - av förklarliga skäl! :(