Kattgubben:Chipsfettot glappar igen.
Inlägg: 1419827
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Hade jag varit Timrå spelare för tillfället så hade jag gjort århundradets klaraste charging i en match mot HV71. Helst ett läge framför mål där offret bryter näsbenet mot ribban.
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Simmalugnt: alla vet att dom kan få guldkorn ur kolan och fettot är så dum att nappa snacka om att knulla sig själv!