Vet vi vad vi kan göra grabbar? Vi kan sätta oss ner och gråta. Ska vi göra det? Bara sitta på varsitt håll och gråta? Eller ska vi kanske samlas allihop och gråta i grupp? Snörvla som små fula barn?
Det vore klädsamt för just nu är Timrå IK:s supportskara en pinsam syn.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vet vi vad vi kan göra grabbar? Vi kan sätta oss ner och gråta. Ska vi göra det? Bara sitta på varsitt håll och gråta? Eller ska vi kanske samlas allihop och gråta i grupp? Snörvla som små fula barn?
Det vore klädsamt för just nu är Timrå IK:s supportskara en pinsam syn.