Knylan: Grå gubbe lugna ner dig nu ha ha
Inlägg: 1419847
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Modano: Du är den obestidige kungen! Jag bugar mig ödmjukt. Har du ingen fanclub man kan gå med i? Du är behållningen med HS just nu. Keep up the good work boyo!!!1