1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614749 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1424937

Sv: Organisation och årsmöte
Walla:
Vad hände egentligen mellan Söderströmarna och klubben då crippe bytte lag och Jan klev av? Var det ett vänligt avsked mellan dessa parter eller var det någon form av konflikt? någon som vet något om detta?

Svarskommentarer

Sv: Organisation och årsmöte

Jockz: Crippe lämnade ett år senare, vid deadline. Jannes avsked var åtminstone utåt sett konfliktlöst. Det enda jag minns från det var att vi i supporterklubben ville ge honom en väska med klubbmärket på som avskedspresent. Timråledningen avböjde oss att göra det eftersom tallarna riskerade att hamna i tidningen.

Det var lite lättare på den tiden, när det bara var örnloggan man var irriterad på.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.