1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1424940

Sv: Organisation och årsmöte

Jockz: Crippe lämnade ett år senare, vid deadline. Jannes avsked var åtminstone utåt sett konfliktlöst. Det enda jag minns från det var att vi i supporterklubben ville ge honom en väska med klubbmärket på som avskedspresent. Timråledningen avböjde oss att göra det eftersom tallarna riskerade att hamna i tidningen.

Det var lite lättare på den tiden, när det bara var örnloggan man var irriterad på.


Svarskommentarer

Sv: Organisation och årsmöte
JimmyH: Tänk om den nya ledningen kunde skrota örnen. Enkelt sätt att göra sig populär på åtminstone. Örnen kan väl i bästa fall symbolisera Timrås uppgång och fall.

Sv: Organisation och årsmöte
JimmyH:
Okej! Han var en ambitiös och målmedveten Ordförande något vi verkar sakna idag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.