+ 10
Inlägg: 1424940
Svarskommentarer
Sv: Organisation och årsmöte
JimmyH: Tänk om den nya ledningen kunde skrota örnen. Enkelt sätt att göra sig populär på åtminstone. Örnen kan väl i bästa fall symbolisera Timrås uppgång och fall.
+ 2
Sv: Organisation och årsmöte
JimmyH:
Okej! Han var en ambitiös och målmedveten Ordförande något vi verkar sakna idag.
Okej! Han var en ambitiös och målmedveten Ordförande något vi verkar sakna idag.
+ 2
Jockz: Crippe lämnade ett år senare, vid deadline. Jannes avsked var åtminstone utåt sett konfliktlöst. Det enda jag minns från det var att vi i supporterklubben ville ge honom en väska med klubbmärket på som avskedspresent. Timråledningen avböjde oss att göra det eftersom tallarna riskerade att hamna i tidningen.
Det var lite lättare på den tiden, när det bara var örnloggan man var irriterad på.