Herminator: Murphy's lag kanske....
Inlägg: 1527791
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: helt ologiskt att bellismo ska stå imorgon. det är grovt tjänstefel av både målvaktstränaren och monty.