1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1561469

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
superfalle: Ja det lär ju visa sig efter den här säsongen. Jag kan tänka mig att Mat skulle passa bättre in i ett bättre ES-lag än Timrå IK, mycket högre nivå än så är jag tveksam till att han klarar av. Vad gäller Matt har hans intåg i truppen varit mycket värdefullt so far och jag hoppas verkligen det är en spelare vi förlänger med. Han spelar på den nivå han klarar av skriver du. Fine, det är ju toppen! Så länge han gör det i Timrå IK och producerar poäng mot de bästa hockeylagen i Sverige så är jag kalasnöjd. Att han sedan trivs både socialt (med liggen och så) samt i laget är knappast en nackdel.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
mikenomad: nä då . Matt har varit en enorm positiv överasskning . Hoppas han fortsätter i samma stil som han haft i kvalserien och matcherna han spelat nu och inte glider in i lättjan han befann sej i stora delar av förra säsongen

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.