1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1561476

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
mikenomad: nä då . Matt har varit en enorm positiv överasskning . Hoppas han fortsätter i samma stil som han haft i kvalserien och matcherna han spelat nu och inte glider in i lättjan han befann sej i stora delar av förra säsongen

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2013-02-16
superfalle: Precis. Fast även om han såg väl loj ut delar av förra säsongen så är det ändå det jag vill framhålla; att han inte är en energispelare a' la Sonnenberg. Men han besitter den unika förmågan att vara på plats när det gäller och på så vis få det att se väldigt simpelt och serverat ut. EXAKT den spelartyp vi utan jämförelse saknat allra mest den här säsongen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.