Jahapp. Klasskillnad, anyone?
Inlägg: 1573411
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Hoppas att Leksand tar 22 poäng i elitserien och fetkonkar nästa säsong.
Idag är jag världens sämste förlorare. Och det känns både rätt och skönt.
Idag är jag världens sämste förlorare. Och det känns både rätt och skönt.
+ 2
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
Bragd-Birger: ...men Smolle har inte gett upp! Då gör inte jag det heller.
Kom igen nu, för helvete!!!!!
Kom igen nu, för helvete!!!!!