+ 2
Inlägg: 1573423
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
RunarUp:
Jag tänker inte klanka på Leksand om jag inte får fler skitbubblor. För då lär det brinna till i skann. Men som läget är nu så är vi ju inte ens i närheten av Elitserien. Det handlar knappast om minsta möjliga marginal så att säga. Snålheten bedrog visheten...
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2013-03-28
RunarUp: med det ekonomiska fusket dom har hållt på med så förtjänar dom det
Idag är jag världens sämste förlorare. Och det känns både rätt och skönt.