1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1577184

Sv: Timrå IK:s ekonomi

söder över: Fast att se Troja två dagar i rad.... kittlar inte!!

Risk för stort publiktapp dag 2.  Men förnuftig tanke iofs.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK:s ekonomi
Greven: det beror väl på vad troja respektive timrå befinner sig på för platser i tabellen och vad de sex pinnarna i potten kan åstakomma? Det finns många lag i as som inte kittlar särskillt mycket så här på förhand. Tur i oturen var att löven gick upp så vi får en motståndare som säkert väcker gamla minnen till liv och ger en anledning utöver att timrå ik är det enda rätta att ge sig av ut till sörberge...
Sä länge det inte ser ut som det gjorde efter nov uppehållet iår på isen så borde vi väl klara att generera en bra allsvensk publik.

Hoppas nu bara att vi hinner få ihop ett lag.
Jag menar det är juh alltid trevligt...
Lånet får ta o lösa sig snart.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.