+ 1
Inlägg: 1577192
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK:s ekonomi
söder över: Vi här inne är nog inte representativa för publiken i stort. Men jag för min del tycker i alla fall att det känns rätt spännande med Allsvenskan.
Det gäller bara att inte ha för stora förhoppningar, vilket vi förvisso inte har haft på flera år nu.
Hur som helst ser jag Kvalserien som ett betydligt roligare mål än slutspel.
Det gäller bara att inte ha för stora förhoppningar, vilket vi förvisso inte har haft på flera år nu.
Hur som helst ser jag Kvalserien som ett betydligt roligare mål än slutspel.
+ 1
Sä länge det inte ser ut som det gjorde efter nov uppehållet iår på isen så borde vi väl klara att generera en bra allsvensk publik.
Hoppas nu bara att vi hinner få ihop ett lag.
Jag menar det är juh alltid trevligt...
Lånet får ta o lösa sig snart.