mikenomad: Jag tycker verkligen inte det. Men hör gärna vilket/vilka lag du tycker är sämre. Sen måste man ju väga in målvakterna i ett lags defensiv, och där tycker jag verkligen ni är 14e bäst.
+ 2
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte