1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2785585

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
Henrik_Tikare: Seså, nu skrämmer vi grin-Matte igen så han kan gråta ut i media
Uppladdat:

500x0-screenshot20241207-2153432.png


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
mikenomad: En sak som är jävligt säker är att om laget spelar så här jäävliiiigt bra då ska vi vara med o irritera i slutändan av denna serie va så säker för om man har ett hockey öga då ser man hur mkt grabbsen brinner bitvis för att ta oss ännu högre höjder i vår men dom behöver att tända till som dom gjorde ikväll!!🇺🇿🤣

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
mikenomad: han är en fegis! Jag tror nästan att jag föredrar Shinnimin! Fattar inte att Bulan accepterar såna där spelare!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.