+ 3
Inlägg: 2892771
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{10774}: Jo där nånstans ligger mina förväntningar med. Vet att folk tyckte jag låtit rätt negativ till lagbygget innan, men när flera andra lag lastat på längs vägen efter det. Så har jag en känsla att vissa kanske blrjat ändra uppfattning lite.
Jag tror till exempel att HV blir att räkna med på ett annat sätt kommande säsong.
Vilka räddningsplankor har vi kvar förutom Leksand?
Malmö har ju lastat in rätt fin spets, även om deras bredd kanske inte är den bästa.
Skall väl vara Örebro då, men de vet man aldrig vart man har dom.
Jag tror till exempel att HV blir att räkna med på ett annat sätt kommande säsong.
Vilka räddningsplankor har vi kvar förutom Leksand?
Malmö har ju lastat in rätt fin spets, även om deras bredd kanske inte är den bästa.
Skall väl vara Örebro då, men de vet man aldrig vart man har dom.
+ 1
Jag tror fokus blir att hålla två lag bakom oss denna säsong. Mina prognoser är alltid dystra men i år ser det lite extra slätstruket ut tycker jag.