+ 1
Inlägg: 2892773
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Tycker det är rimligt att säga att vi har goda chanser att ha följande lag bakom oss: Leksand, Malmö, Örebro, Djurgården, HV. Sen sen är det alltid nått lag som överraskar och nått annat lag som underpresterar. Skitsvårt att tippa. Vi kommer behöva ha en bra träffsäkerhet på nyförvärven för att spela nått form av slutspel förmodligen.
+ 1
Jag tror till exempel att HV blir att räkna med på ett annat sätt kommande säsong.
Vilka räddningsplankor har vi kvar förutom Leksand?
Malmö har ju lastat in rätt fin spets, även om deras bredd kanske inte är den bästa.
Skall väl vara Örebro då, men de vet man aldrig vart man har dom.