Räddningstråden - nu ger vi järnet!
"Överklagandet innebär alltså att kommunen inte kan betala ut driftsbidraget i nuläget. Men pengarna får Timrå IK ändå. Banken har valt att gå in med pengar i väntan på att rätten ska säga sitt.
– Tack vare goda relationer har vi kunnat ordna det, säger Lindstrand."
El Maco: det vore trevligt om det gick att granska allt dessa nötverk timrå har för sig...
bygglovsdetaljer osv...
vore trevlig om man kunde se till att dom fick riva någonting hemmavid...
förskottet kommer att gå igenom även hos förvaltnings rätten så jag kan inte se det här som något annat än ett uppmärksamhets stunt på Timrå ik´s bekostnad...
Löjligt är det!
att belasta andra myndigheters budgetar med skitsaker som helt saknar mening i tex förvaltningsrätten borde vara olagligt!
jag hoppas att man se till att nötverket själva i slutändan får stå för omkostnaderna för sitt pr stunt!
Alla:
Tyvärr gjorde jag en video om dom här inför valet och tack gode, välj själv, använde dom aldrig den i sin valpropaganda. Jag gjorde den som en tjänst till en gamma vän. Misstag tja jag vet fan inte. Baken är som smaken ni vet.
Om jag ska travestera videon: Gärna hockey men först en rejäl politikerfallskärm/pension via en plats i fullmäktiige. Eller tvärtom kanske.
Mitt misstag sorry hockeylovers, J20 äger!! :)
Jag visste inte att nötterna hade dragit det så pass långt som till förvaltningsrätten...
Wtf har man för problem i det där politiska partiet?
Grattis till en mkt bra offensiv spelare. Använd honom väl ;)
Är det någon här av er som vet om Emil Pettersson skrivit på för MoDo? För han står med i MoDos lag på swehockey men borttagen ur erat lag?.
http://stats.swehocke.../5056#MODO
Nummer 82 Emil Pettersson
Redigerad kommentar
Åh fan! Det låter ju ändå spännande. Hymen, mmmmm...
Han ser rätt så plufsig ut, den där Thunfors...
Trelle Vice, mmmmm... Vångavallen, mmmmm... This is reallly Top Gear Stuff, mmmmm... : )
Snö, är det det där vita som ibland faller ner från himlen men aldrig riktigt fastnar på marken? Jag har glömt...
Lycka till med susandet ner för de småländska alptopparna! Själv har jag min konstnärliga snowboard som väggprydnad...
Redigerad kommentar
Ge järnet mot något kval nudå!
På sommaren när man är där så kan man drömma om att man är i Maimi och glider omkring bland palmerna :-)
Ja man får inte vara bitter i livet för då har man inget kul.
Ha det bäst i Trelleborg och massa skål tillbaka.
Själv öser snön ner och jag tänkte försöka ge mig på utförsåkning i helgen.
Backen öppnar här så det blir väl lite åk och barhäng :-)
Så du blev av med din E.ON-svendom först i går? Det var inte så dåligt drygt ett decennium efter arenans ombyggnad. Nästan lika långt som en eon (heja Arne Hegerfors och GötLaBorg!).
Grattis till en upplevelse av religiösa proportioner och kul att ni hade kul!
Ja, du är vår sanne optimistkonsult och motgångssupporter. Han med skumpan och garrarna i SMÅLANDS djupa skogar. Skål för den kommande helgen! Själv tänker jag åka ner till Trelleborg - palmernas stad - och ha det lite mysigt. : )
Ääähhh, min arbetsgivare uppmuntrar att de anställda är mycket inne och surfar och på så sätt lär sig hur internet fungerar. Tidigare har vi fått lära oss hur både faxen och kopieringsmaskinen kan användas:
Mina medtrafikanter var också nöjda. Byggde upp dramaturgin under hela bilfärden med historier från förr (både sanna och vissa...hm, lite fritt tolkade), så när vi väl såg arenan torna upp sig bland tallarna var stämningen närmast religiöst febrig.
Något som höll i sig även under själva matchen. Arenan imponerade svårt, inte minst den dödsföraktande lutningen på läktarna. Och stämningen så klart. Tror nog att jag lyckas få med dom igen framöver, men då får det bli övernattning och en avslutning på stan.
Fyra hockeytummar av fem!
Jag har aldrig varit medgångssuppoter!
I med o motgång alltid!
Vore trevligt att ha honom i laget...
Om han inte får det stora genom slaget i NHL kommande 2år törs man hoppas på att han kan bli den nya ryggraden med en vettig lön i vårat Timrå ik igen då?
jag hoppas verkligen att det kommer tillbaka massa publik till nästa hemmamtach, eller är det attt hoppas på för mycket?
söder över: 2-1 målet som gjorde att vi slapp kvalserien.
www.youtube.com/watch?v=92_4N2N-yfcJa alltså vissa jävla kommentarer där man lastar på ledningen för TIK allt ansvar för att läget är som det får mig att vilja smälla en vattenballong i plytet på avsändaren!
NOLLAN ÄR HELIG! Do not touch!
söder över: Sedan finns det ärthjärnor som har mage att påstå att situationen är HANS fel.
Om alla spelare kämpade som Nollan, och nej jag gnäller inte på spelarna dagens trupp jag säger bara att om alla kämpade som Nollan skulle vi aldrig förlora en match.
Han hade gett sig fan på att vi skulle undvika konkurs, idag vann han i alla fall första perioden även om det är en del kvar av matchen. Han verkar dock ha stenkoll på läget.
Några har säkert sett den redan men se den då igen! ST behöver det om inte annat!
Känslorna som bubblar upp hos våran direktör Lars Nolander i början av inslaget är så jävla vackert! Det är passionen som tvingar sig på!
Får mig att tänka på en legend intervju med Anton Lander jag tror det var efter att han gjort det avgörande 0-1 målet mot Lule som tog oss till slutspel den senaste gången!
Hur som helst så känns det helt underbart med den ledning Timrå IK har idag!
Redigerad kommentar
Herminator:
Och här ser man på S24 och ligger 20 minuter efter verkligheten av någon anledning. Skönt att veta att Timrå gör nästa mål. Det känns tryggare att börja titta på tredje på det viset. :-)
Vi kräver att alla jobbar hårt och färdigt alla situationer på isen men på någon hundradel skall alltså boyce hinna uppfatta att kyllan tappar sin balans... Att tro att det endast är boyce som söker kontakt i situationen är inte realistiskt...
Jävligt impad av boyce fightingskills iaf! Bra att dom behöll handskarna på!

Kan man gå med i nätverk Timrå även om inte har nån könssjukdom? ;)