Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
« Föregående · 767189 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
mike66: Brukar ju kunna lösa sig i sista.....Vi vinner med 5-2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
iggy:
Moe är bäst bland backarna, klacken höres kanon. Tik spelar bra, kan nog gå vägen....
Moe är bäst bland backarna, klacken höres kanon. Tik spelar bra, kan nog gå vägen....
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
iggy: Genast ekar låten "Brynäsdjävlar" i huvvet på en annan...=)
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
mike66: lugn i stugan - det ordna sig ska du se, det blir minst två mål till Timrå innan detta är klar...synt ....i kristalkulan från ljungans botten
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
iggy: dubbelräddning !! jason king sköt, son till Ed king...nu kontrar vi !
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Abron: haha...Johan ANdresson och Erik Moe är bästa backpar i TImrå enligt Web-kommentatorn.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Lemmy:
Surrade med dottern som är på plats, hon påstår att Moe är kanon....
Surrade med dottern som är på plats, hon påstår att Moe är kanon....
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
mike66: Blubblubb... ? haru tryckt i dig alla segerölen redan ?
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Abron: Kom igen nu då!!! Producera i pp. Det skulle va så jäkla skönt!!!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Abron: Gipswargen sköt, BRA !! Koskinens skridskor verkar ju bli ledig längre än väntat. Ingen ont som har...
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
...måste säga att jag tycker att det är roligt att domaren får så mycket beröm för att vara med i matchen... ...vilket man inte hör ofta...
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
iggy: Fyfaen va svettigt, det är alldeles för jämnt. Tänk om vi kunde krossa i varje match.
In med pucken nu!
In med pucken nu!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
jaha, domarskandal igen. sopan persson missade en klockren 2+2:a
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Rooster23: Jaaaaaaaaaaaaaa! Krossa de osympatiska lappkräken!!!!
« Föregående · 767189 · Nästa »
OJ då där for en harr förbi...