Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
« Föregående · 767248 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
iggy: jaja ja jaja ja !! vi älskar Timrå !! klapp klapp klapp
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
RocknRolf2: 50:08 TIM Mål 1-2 Anton Strålman (Jonathan Hedström, Riku Hahl) PP1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Mappe:
Dom är inte osympatiska, bara otur när dom tänker :)
Dom är inte osympatiska, bara otur när dom tänker :)
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Mappe: Precis, peta Jonte i fejset med klubba...skyll er själva. HAHA!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Uddan: Jag längtar till nästa hemmamatch fy vad många bortamatcher i rad vi har!!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
*L* Min webradio är minst två minuter efter.... Läste om målet här för länge sedan...
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Lacka_64:
Gärna det.....Höstlöv... Extra växel, verkar okki...
Gärna det.....Höstlöv... Extra växel, verkar okki...
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Jean1: Absolut...fast var försiktig med Jontes fejs bara..;)
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Uddan: Bättre att hålla sig på plan tycker jag,särskillt när man verkar gått ner på 2 backpar.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Rooster23: Radiosportens målservice funkar bra (inte!); visar SAiK-TIK 1-0, fortfarande...
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Abron:
4 mot 4 ROUGH på en av var, nu smäller det...Eller...
4 mot 4 ROUGH på en av var, nu smäller det...Eller...
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Uddan: näe,bättre att ta en liten fight med en hormonstinn junior va...
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
AIK kvitterar sade dem på radion, men lyckligtvis var det jordfräsarna på Råsunda. =)
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Lemmy:
Så dj,,, skönt att ha han... Kan det bli 1-3 i tom kasse...
Så dj,,, skönt att ha han... Kan det bli 1-3 i tom kasse...
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Abron: Fan oxå, håll i detta nu gubbar!!!! Filmningar skall fan inte betala sig!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Uddan: "Jag tycker Persson gör en bra match" Jojo, så länge man dömer TIk-utvisningar ja..=)
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Lemmy: Hehe jo så låter de hela tiden.. Men men nu gör vi 3an!!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
mike66: det här gör att känner att man lever, lördagsnerverna dallrar
« Föregående · 767248 · Nästa »