Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
« Föregående · 767299 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
mike66: det här gör att känner att man lever, lördagsnerverna dallrar
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
3 nya "pinnar" att tillägga till de gamla intjänade.
Man tackar. :-)
Man tackar. :-)
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Abron: Fan va skönt!!!! Hockey kan verkligen vara en rättvis sport;-)
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
pratarn: YEESS ! Nu en segerdusch, middag och pyssch - GOKVÄLL !!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
26 poäng de första 10 omgångarna måste vara rekord! helt otroligt
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
mike66:
haru någon beta max mot ryggskott....sne som grunka i ryggen lol
haru någon beta max mot ryggskott....sne som grunka i ryggen lol
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Per HApps: Faaaaaaaan va ja ångrar att ja inte åkte med nu!
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
mike66:
inte visste jag att du hade VINGAR på huvudet hahaha din bild på alias
inte visste jag att du hade VINGAR på huvudet hahaha din bild på alias
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
wap.hockeysnack.com
Underbart! Fan vad vi e bra! Viktigt att Jonte gjorde en pinne med! Grattis alla som e uppe i Schtaan...
Underbart! Fan vad vi e bra! Viktigt att Jonte gjorde en pinne med! Grattis alla som e uppe i Schtaan...
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Tabellen är så vacker så den förtjänar en plats på Nationalmuseum!:)
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
RocknRolf2:
fan äru possitiv också...inte varje dag "hörrö"
fan äru possitiv också...inte varje dag "hörrö"
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
30: Hahaha - Spela nationalsången - hahahaha....
Abron: SM-GULD-SM-GULD-SM-GULD....
Abron: SM-GULD-SM-GULD-SM-GULD....
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
30: årets säsong har varit rena drömmen. Man har gjort allt rätt
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
30: Hahahaha - eller tar vi och reser med Vingresor - hahahaha
« Föregående · 767299 · Nästa »