Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
« Föregående · 1313889 · Nästa » Till forumet
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
RTS: Sonntag måste vara Timrås sämste back genom tiderna. Större säkerhetsrisk har jag aldrig sett. Men Anders E är en jätte överaskning för mig. Nä bänka kolan och sonntag så har vi chans på poäng
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
73Sjöbba: Lite strategi får man väl applicera, ju längre tid dom spelar i våran zon ...JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Frälsaren!!
Så jävla rättvist!
Så jävla rättvist!
Redigerad kommentar
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
lincoln: Nu kanske vi räddar en poäng i den här matchen iaf. SSK är mycket bättre än vad man hade förväntat sig.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
pefr: Bra Matt! Nu gäller det att hålla i till slutet. Inte backa för mycket, vårda puck!
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Raggaren Putte: Om alla jobbar som dom två i resten av den här matchen så vinner vi.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Timrå Icon: Underbart! Det är såna här matcher vi ska vinna inte mot Luleå...
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Fan vad skönt med lite bonusmålskillnad också... jag är glad så det spritter i kroppen!
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
pingvin: Skönt för Pitkämäki också som fick en jäkligt tuff start.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Raggaren Putte: Nej inte alls överlägsna, bara bättre avslut.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
3 poäng trots att vi bytte målvakt, vår kapten klev av, typ en vunnen tekning på hela matchen och bortamatch.
Känns mycket bra. Nu är det kväll tack och hej
Känns mycket bra. Nu är det kväll tack och hej
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Fan vad coolt med en 5-2-ledning i den där jävla babianstaden! Inte för att matchen är slut ännu...
Edit: Jag skojade. Sekunder återstod. Men man är ju aldrig på den säkra sidan när det gäller Timrå IK... Härligt!
Edit: Jag skojade. Sekunder återstod. Men man är ju aldrig på den säkra sidan när det gäller Timrå IK... Härligt!
Redigerad kommentar
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
DJ Hemp: Han är skön den där Anders Eriksson! Han låter som gubben i kultrullen Flåklypa Grand Prix hehe!
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Vilken genuint trevlig prick han verkar vara vårt nya korttidsförvärv!
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Kattgubben: Anders Eriksson är underbar vilken mysfarbror, förläng...:-)
« Föregående · 1313889 · Nästa »