Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
« Föregående · 1514222 Till forumet
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
mikenomad: Ska vi gå vidare med svenskakursen och förklara begreppet sarkasm snart tror du....? :-)
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Dalton: Timrå må vara ironins och sarkasmens mästare, låter fint även om jag inte förstår vad orden betyder.
Det som är viktigt för brynäsare är ishockey och där skulle Timrå kunna lära ett och annat av Brynäs det är en sak som är säker.
Det som är viktigt för brynäsare är ishockey och där skulle Timrå kunna lära ett och annat av Brynäs det är en sak som är säker.
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
jå1:Kom inte här och påstå att jag förstår något som jag inte fattar.
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
arnio: Jag fattar inte vad du säger att du förstår som du inte fattar
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
jå1: jag tror att jag måste skicka hit Huge så att han får förklara det hela.
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Personangreppens mästare arnio grinar om påhopp. Där har vi ett skolboksexempel på ironi.
+ 15
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Simmalugnt: Jag tackar för de fina orden och lyfter oförstående på ena skinkan för att bränna av en salut.
+ 1
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Simmalugnt: Hahaha! Och där satte Mr Green punkt på diskussionen :-)
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Dalton:
Yes, ett smeknamn, fan va coolt! Det har jag inte haft något sedan jag kallades äggskalle under skoltiden.
Yes, ett smeknamn, fan va coolt! Det har jag inte haft något sedan jag kallades äggskalle under skoltiden.
+ 1
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Simmalugnt: Inte kötthuvve då? Eller är det endast tillägnat Skröder?
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Jack Daniels:
Hade han och jag växt upp tillsammans hade vi kunnat bli polare som ägg&bacon.
Hade han och jag växt upp tillsammans hade vi kunnat bli polare som ägg&bacon.
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
kattan: Nej, det verkar inte så. Jag provade senast för nån timme sen. Riktigt usel kundservice från ST´s sida!
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Jack Daniels: Inga highlights trots att det var två dygn sedan man spelade match? Är det här något skämt? Den där tidningen har ju bara en massa riksnyheter plus lokalnyheter i stil med pelle jöns som tappat sitt lånekort i biblioteket. När det väl händer något, och man dessutom sänder från matchen, så borde man väl kunna ordna ett samandrag i video? Det är ju ändå 2012, att klippa ihop ett sammandrag och berätta några ord om matchen kan ju inte ta mer än 20 minuter?
+ 1
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
erathoo: I morgon.
| Tisdag 4 september (Strömsund) |
| 19.00 Skellefteå AIK – Timrå IK |
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Dream Team: O fan . Läge för mej att bevaka live då . Fan va kul
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
superfalle: Stugan vår ligger i närheten av strömsund, man blir ju lite sugen att åka upp!
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
superfalle: Göteborgarn i mig är rädd för att Timrå kommer vara flata.
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
Dream Team: Tro det eller ej, men nu går det att se reprisen.
Redigerad kommentar
Länkar:
ST-tv - www.st.nu
ST-tv - www.st.nu
+ 2
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 120901
KORITFW: Dom är väll griniga eftersom att vi gjorde 4-0 i den perioden på typ 7 minuter..
« Föregående · 1514222