Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
« Föregående · 1196499 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Kattgubben: Om inte det där döms bort så har vi en verklig skandal.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Vilken jävla tid det tar??? försöker domaren övertala videodomaren att han måste säga att det inte är spark???
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Kattgubben:
Bort med challe......Vad faan gör dom på träningarna, ser lika illa ut fortfarande!
Bort med challe......Vad faan gör dom på träningarna, ser lika illa ut fortfarande!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2: Ja vad fan har hänt med boxplay??? Nu finns det risk för stora skälvan.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Skulle vara härligt att se en match där vi faktiskt vinner med lite marginal... nu är jag inte ens säker på att vi vinner det här...
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Just nu sanslöst, VF gör 3-4, Modo kvitterar, Rögle vinner, Godnatt!!!!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Timrå spelar kanske det mest stillastående boxplayet i mannaminne. Backarna får stå och sikta på styrklubbor alternativt kryss i lugn och ro.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Rooster23: Så har boxplayet sett ut sedan Challe anslöt. Fattar inte varför han vill ha ett sådant passivt boxplay.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Nämen otroligt!
Sista matchen blev seger för Challe.
Undra vem som står i båset efter uppehållet?
Sista matchen blev seger för Challe.
Undra vem som står i båset efter uppehållet?
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Underbar stämning ikväll och en enormt härlig seger. Gabbe tycker jag gör en riktigt stark match, framförallt i bp. Lite synd att vi inte får med oss resultaten i dom andra matcherna bara. Modo reducerar och kvitterar samtidigt som Rögle vinner ännu en bortamatch. Vad fan händer och vad har man gjort för att förtjäna detta? :)
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Gorkyman: SHIT - Jag trodde rent allvarligt att jag skulle spy sista minuten...eller att huvet skulle explodera!!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2: Det värsta är att jag tror ledningen "avvaktar" tack vare att det nu vart en vinst... men jag hoppas du har rätt!
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Viktig seger! MoDo får tillbaka jumboplatsen.
Challe blir kvar. Business as usual imorgon på Timråkansliet. Alla glada.
Challe blir kvar. Business as usual imorgon på Timråkansliet. Alla glada.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Kallio är ju för övrigt rejält dum i huvet som upprepar mantrat "idag var vi det bättre laget". Han måste ju vara full.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RocknRolf2: Tyvärr tror jag denna seger ser till att challe sitter kvar...
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Jag förstår inte allt gnäll på Challe, Timrå IK är dom bästa och allt är glömt. :)
« Föregående · 1196499 · Nästa »