Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
« Föregående · 2668730 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Kulltorp: bra första 12, Lule har tagit över efter deras mål. För mycket panik i egen zon till och från.
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Varför spelar vi denna dåliga kedjan mot Luleås första kedja? Dem leker med oss vakna ante! Bänka dem!
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Luleå trycker ner oss för mycket. Boyce kedja hamnar i egen zon varje byte känns det som.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Nä nu går jag o tvättar fönstren o sen tar jag golvlisterna. Bye för nu.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Bra start ändå trots 1-1. Är det bara jag som tycker att vårt passningsspel är dåligt? Ser mycket missade passningar, på skridskor mm. Modo är ju tex mycket bättre där.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
EXPLORERSMÅLAND: skotten behöver inte vara så avancerade om man får igenom dem i rätt lägen, en konst i sig som många i Timrå tyvärr verkar sakna...
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Mmm, alltför ofta det ser ut så....jidder i försvaret...
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bee: Hela säsongen slarv i egen zon. Det är det som fäller oss :(
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Vi dominerar, men går bort oss igen. Pinsamt. Men så går det när man backar in med arslet i målvaktens ansikte
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Slog på tvn, såg 25 sek ett mål i röven, slog av... tack för denhär säsongen men nu är jag less på lagets ickevilja och nonchalans och petande
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
bar mofftak: Vi har dominerat och det står 1-1. Känns inget bra
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Syntes direkt där när tre röda spelare strular bort pucken mellan skridskorna att det skulle bli trubbel
+ 5
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
vonDöbeln: Vet inte om PP var så bra. Typ en farlig chans resten slösar vi bort.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
X-Län: Lundin lyckas bli kvar på isen och blir en kona sedan. Jävligt misslyckat.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Vi kryddar 1-0, ett bra PP och ett gigantiskt spelövertag med att släppa ett billigt mål till 1-1.
Ordningen är återställd
Ordningen är återställd
+ 6
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bee: varför kryddar man inte förstakedjan med Dahlén i pp. Lundin ska inte ens vara påtänkt i den spelformen..
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Första PP-minuten faktiskt bra.
Nu jinxar jag väl satan ur minut 2.
Nu jinxar jag väl satan ur minut 2.
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Herminator: Bästa PP på år och dag även om det inte resulterat än.
+ 7
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: Själv sitter jag och gubbsurar över hur vi kunde kasta bort 3 poäng mot Oskarshamn senast.
Då hade vi helt plötsligt legat i förarsätet nu..
Då hade vi helt plötsligt legat i förarsätet nu..
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Märker en trend här.
Vi spelar oftast i egen zon när Eronen är på isen.
Vi spelar oftast i egen zon när Eronen är på isen.
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: just nu känns det som jag tittar på två olika matcher... en där 1a kedjan är på isen och en helt annan när övriga kedjor är på isen
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
neutral: Rindell stolpen. Wedin nära. Så.nära 2-0 vi dominerar..Men Dahlen slarvar
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
bar mofftak: Hoppas jag är fel ute men tycker vår målis verkar ha stukat självförtroende. Han agerar för långt inne i sin egen målgård vilket betyder mer nät bakom honom. Bättre om han är mer aktiv i djupled.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Herminator: behåller Ante förstakedjan i pp idag, vad tror ni? Skoja. Såklart inte
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Bee: De får lugna ner sig så inte hela kedjan spelar till sig utlandskontrakt.
+ 3
« Föregående · 2668730 · Nästa »