Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
« Föregående · 2668790 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
eliassjo : Drt är en parodi! Vi dominerar och ligger under
Ingen tar Luleås spelare framför mål jag är jävligt förbannad!
Ingen tar Luleås spelare framför mål jag är jävligt förbannad!
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Rip Kirby: man byter ju inte tekare vid felaktig tekning längre.
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Andersson: Speciellt jobbigt blir det när Rögle leder med 3-1 och vi har världens chans att gå.ikapp Linköping...
Luleå är väldigt bra på att spela på en ledning. Lär inte gå att vinna idag tyvärr
Luleå är väldigt bra på att spela på en ledning. Lär inte gå att vinna idag tyvärr
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
LUNDIN VILKEN VÄRLSSPELARE STÅR SOM EN KÄRRING ISTÄLLET FÖR ATT TA BORT LULEÅ SPELAREN INNE PÅ BÅDA MÅLEN FÖRLÄNG 10 ÅR
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Andersson: Må väl vara en back framför mål som plockar bort Luleåspelaren
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Landers läge i första PP , räddas av vecket på tröjan av deras målis, deras 1-2 , är väl på JJ's klubbskaft och in...?
Signifikativt för lag med mental formsvacka.
Signifikativt för lag med mental formsvacka.
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Jåkkinen: Båda backarna gick ut mot hörnen och Lundin täckte inte upp, igen.
+ 4
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Timrå Isstadion: Utvisning Timrå. Nu gör de väl 3-1...
Lyytinen mycket viktigare att behålla än Rindell enligt mig.
Lyytinen mycket viktigare att behålla än Rindell enligt mig.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Rögle knåpar av lite av LHCs målskillnad.
Vi fullständigt pulveriserar Luleå men ligger under i en match som tamejfan borde vara minst 3-0 vid det här laget.
Vet inte om det går att summera vår säsong mycket tydligare än exakt så här. Uppgivenheten är total.
Vi fullständigt pulveriserar Luleå men ligger under i en match som tamejfan borde vara minst 3-0 vid det här laget.
Vet inte om det går att summera vår säsong mycket tydligare än exakt så här. Uppgivenheten är total.
+ 1
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Ante har förfinat konsten att kunna förlora när man dominerar och spelar bra, det ska han ha
+ 5
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Zäta75: ska vi starta en swishkampanj för att lösa ut eronen till nästa säsong så vi har chansen att få en backsidan värd namnet.
+ 6
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Stryparn: Har fram till nu varit av motsatt åsikt. Men nu känner jag att Ante är nog inte rätt man för HC i timrå eller shl öht. Hoppas jokinen kan styra upp det lite
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
roger_sundsvall: Säga vad man vill om Bulan men han håller verkligen igång i båset (aktivitet)
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Herminator: Det är fan märkligt. DJ Hemp är alltid först att skriva att TIK gör mål också. Den här gången avslöjade han sig... Kan man få några speltips kanske?
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Herminator: Da'n såte'n igen Yeeeeeezzzzz Joooonnntteee 🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿🤣🤣😆🥳
400 poäng 🤠🤠🤩❤️🩹
400 poäng 🤠🤠🤩❤️🩹
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Kors i taket, Dahlén fick upp farten där på skridskorna. Han kan ju åka fort. 🙂
+ 3
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
DJ Hemp: 21-12 i skott vi borde leda. Hoppas vibtar 3p då vi ger oss chansen till topp 6 i sista matchen på tisdag. Luleå är inte bra idag
+ 2
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
Får man se ut hur man vill i timrå? Tänker på bollen eronen.. kommer ihåg kolan när han gick till hv då han gick ner i vikt direkt
« Föregående · 2668790 · Nästa »

HELA försvare ä borta!!