Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
« Föregående · 1594200 Till forumet
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Ja Malmö hemma. Vad tror Ni om det?
Norja backup och några tillbaka.
5-2....?
Norja backup och några tillbaka.
5-2....?
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Timrå Icon:
Tror på 3-2 men vem har räknat prickarna idag ? jag gissar att publiken blir 2997 st
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Dream Team: Ajajaj...då hoppas vi på att det åtminstone vaskats rejält.
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Bara 3 skott på mål i första av TIK. Kändes betydligt bättre än så.
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Hälge: Ja det är knappast över 2000 här irl. Men marknaden är skoningslös, laget har den publik det förtjänar.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Så är det. Sju skott på mål efter två perioder är inte särskilt kul heller.
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
lincoln: Ingen bra period detta. Väldigt stor skillnad i PP-kvalitet mellan lagen. Men Iilahti håller oss kvar så det är knappast kört. Ut och kör nu i slutet som man gjort i vissa matcher förut när man legat under så kan det bli EN pinne igen.
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Hälge: Skott PÅ mål ja, fortfarande bra spel mot serietvåan plus att chansen till poäng fortfarande finns. Tycker inte det va straff heller då han fick iväg sitt avslut på mål.
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Dream Team: går inte att hitta på sidan..eller kan man se matchen fastän den börjat?
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Helvete vad uselt och slarvigt. När vi dessutom var på gång och allt.
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Bigthelin: Men Modo vann iaf till slut och det tycker jag var kul så man kan känna lite stolthet som västernorrlänning.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Bigthelin: Mycket hedersamt. Egentligen inte så mycket att orda om. För dåligt PP, bra arbetsinsats, medioker domarinsats åt båda håll. Men det räcker för Malmö att glimta till i PP några gånger plus att vi bjuder på lite därutöver så är det kört..
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
För övrigt börjar jag tröttna på den här j-a serien. Ryktet om HA:s passion och glamour är betydligt överdriven. En skicklig mediahype av främst Viasat och kvällstidningarna...
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Är inte impad alls av HA.
Även om vårat gäng har mycket vilja så saknas kunnandet.... SM i felpass o taskiga avslut är en del av vardagen denna säsong tyvärr. .. och våra seriekonkurrenter är inte speciellt imponerande spelmässigt heller.
Antingen känner man bara av jet-laggen från seriebytet eller så har HA blivit enormt mycket sämre i år.
Även om vårat gäng har mycket vilja så saknas kunnandet.... SM i felpass o taskiga avslut är en del av vardagen denna säsong tyvärr. .. och våra seriekonkurrenter är inte speciellt imponerande spelmässigt heller.
Antingen känner man bara av jet-laggen från seriebytet eller så har HA blivit enormt mycket sämre i år.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
BlackBay: Precis. Allt är faktiskt jävligt mycket sämre. Den idrottsliga kvalitén, inramningen och stämningen på matcherna, arenorna, engagemanget hos gemene man för lagen etc.
Som sig bör i en lägre serie kan tilläggas. SHL ÄR en morot, här vill vi inte stanna längre än nödvändigt. Men jag inser att nödvändigt i vårt fall innebär minst 5-10 år...
Som sig bör i en lägre serie kan tilläggas. SHL ÄR en morot, här vill vi inte stanna längre än nödvändigt. Men jag inser att nödvändigt i vårt fall innebär minst 5-10 år...
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Ja här vet man vet att man har en bra fest när grannarna kommer å klagar hahaha!!
Kulltorp är bra på trycket!
Kulltorp är bra på trycket!
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Timrå Icon: Låter kanon, hälsa honom! Nån gång kanske man blir inbjuden? Hehe....
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Självklart!
Sköt lite raketer.
En gick efter marken rakt in under grannens vardagsrumsfönster hehe
Sköt lite raketer.
En gick efter marken rakt in under grannens vardagsrumsfönster hehe
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Timrå Icon: Raketer? Nu? Inte en ordinary spontan lördagssupning då?
En gång höll jag på att elda upp grannens carport med en raket. Lite laddad stämning ett tag därefter men det löste sig...
En gång höll jag på att elda upp grannens carport med en raket. Lite laddad stämning ett tag därefter men det löste sig...
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Nä en jubilar hos mig.
Jag höll på att blåsa ur fönstren i grannens kåk.
Plus några hundar som var lite upprörda.
Men det gick bra!
Men det där löser du till nästa fest....
Jag höll på att blåsa ur fönstren i grannens kåk.
Plus några hundar som var lite upprörda.
Men det gick bra!
Men det där löser du till nästa fest....
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: En kom till festen i en BMW för en mille.
Som han köpt till frugan......
Som han köpt till frugan......
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Hälge: Fast i träsket? Jag börjar så smått komma ur...tror jag. Hockey är skit, Timrå IK är inte ens det.
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Timrå Icon: Antingen har han onödigt mycket pengar eller en fru som de andra fruarna hatar.
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Både och om du frågar mig.
Men hon är ju sjukt snygg så klart
Men hon är ju sjukt snygg så klart
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Hälge: Lite bitter ikväll, jag vet. Men helt ärligt känner jag för att släppa taget om det här en smula nu. Lär inte fixa det dock...;)
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Jo men de här är faktiskt jättetrevliga så det kan jag inte säga något om
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Timrå Icon: Jätterika, jättesnygga OCH jättetrevliga? Vad är det för fel på vissa? ;)
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
Hälge: Ja på nåt sätt är det ju det. Oklart på vilket dock....
+ 1
Sv: Timrå IK - Malmö IF 2013-10-19
mikenomad: Det VAR en solklar straff som vi inte blev tilldömda igår, det erkänner t.o.m domaren efter matchen.
Länkar:
Domaren: "En solklar straff"
Domaren: "En solklar straff"
« Föregående · 1594200
Redigerad kommentar