Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Timrå Icon:
Nog tror jag man har kunnat hitta en lite bättre back från andra sidan Atlanten om man lagt manken till, men kompetenseb fanns väl inte!!! Riktigt sjukt bedrövligt hur man utnyttjar möjligheten med transatlanter!!!!
Frella:
Det är ju bara att konstatera att vi har MINST 4 st backar på allsvensk nivå. Ingen jävla tränare i världen kan göra nåt åt det!!!!!!! Är ju Bara Motin och i viss mån Granat som håller på den här nivån!!!
Nåja, inget ont som inte har nåt gott med sig. Nu har jag inte tid med det här längre....
Bragd-Birger:
Precis!! Då man börjar spela box med samma antal spelare på isen är man ganska överkörda!!! Sista io i andra var inget annat än en parodi på ishockey!! Hur fan kan man vara så underlägsna på den här nivån???????????
Timrå Icon:
Högström och Robinson var två STORA katastrofer i kväll!! Fan ska det finnas nån jävla chans att undvika KS måste det in två st backar omg!!!!!!
Som Brynäs och AIK varit.
Extra surt att det i år råkade vara just MoDo. Men men. Inte mycket att göra åt om vi inte värvar upp oss fråm Högström-nivå.
Äääh vi ska inte springa och lägga oss på spåret för det här
Kerstin_k: Jag hatar Modo betydligt mer när vi är bättre men dom ändå vinner. Sånt har man sett ett antal gånger.
En sån här kväll kan jag bara lyfta på kepan. Dom har en gameplan, och dom genomför den till punkt och pricka. Deras höga forecheckning och 'stötbrytningar' förvandlade det hela till ett chicken race. Timrå vek ner sig först, och vågade till slut inte någonting. Ridå.
Skönt att se Halonen i andra sen. Totalt speldum och allmänt oduglig.
Synd att vi bytte tränare igen förresten. Idag var menlösheten personifierad tillbaka i båset.
Men sättet vi torskar är bedrövligt. Vad håller man på med i andra perioden? Beklaglig, bedrövlig och helt jävla fantastiskt usel.
Känner för att kalla Modo för alla könsord jag bara kan. Men jag skall hålla huvudet kallt och nöjer mig med att hoppas att samtliga spelare i Modo får herpes. Och inte varianten man får på läppen.
Jag hatar dom.
Det är bara att ta nya tag.
Men fasen vad ont i arslet man har nu ändå...:-(
På't igen, som gubben sa när kärringa hade kikhosta!
Timrå Icon: Tja, vi har ju alltid skojat om modolidernas inavel och refererat till 'Den sista färden'. Passande nog känner man sig numer som den där tjockisen som hasande i leran försöker hålla filsingarna uppe medan byfånen går efter och klatschar samt drar ner dom igen.
Skillnaden är väl att förnedringen i filmen inte pågick i 60 minuter. Samt givetvis att rättvisa till slut skipades.
Men smärtan i dom bakre regionerna är nog tämligen ekvivalenta.
Redigerad kommentar
Så........Hey vad kan vi förvänta med det här laget?
Kanske inte seger för 5 gången i rad...men åtminstone lite Cujones för 17 hakar.
Redigerad kommentar
Tack för uppvisningen....
Nisse: Ja, och det var jättehemskt!!1
Om han inte var humoristisk och ironisk, som sagt. Då är det tyvärr dig det är synd om.
Jockz: Ja, det är fult av Modo att vara så överlägsna. Nu är derbyna en skön avslappning för modolider, och en pungspark i ultrarapid för timråiter.
Omgiv! *klapp klapp klapp*
Skämmes skämmes.
Skammen består i att man inte har lärt sig av tidigare misstag.*hick*
Schkål
Några har ju ett tröstknull att se fram emot i alla fall.
En fruktansvärt pinsam andra period. Ingen inom laget kan förklara bort den!
Det här sög ju kamelballe.... Fan va trist!!
Vägen upp blev inte direkt kortare. Vi måte börja vinna mot bottenlagen annars kommer vi vara fast i träsket.
Frustrerande!
Jo, det smärtar, men å andra sidan hade Linköping inte legat på kvalplats utan oss.
tack för idag då... nu ska jag dricka en K9 winter ale och se på blood, sweat and gears. nånting vackert ska man väl få se en kväll som denna.
i övrigt: fy fan för ikväll och stackars saik på torsdag.
En riktig skitmatch, men jag håller med dig om att jag hellre lyssnar på en tränare som kallar saker och ting vid deras rätta namn istället för att rabbla klyschor. Nya friska tag! Snart chans att visa att vi kan slå bottenlagen igen.
Nämen hörrni, det här var väl en härlig rövgök?
Finns väl inte mycket mer att tillägga. Annat än att vi kommer att få se det igen, nästa gång AIK eller Modo står på andra sidan isen.
Vi vill se Perra dansa!!1 *klapp klapp klappklappklapp*
MoDo ligger där dom ligger pga av oss!
Hade vi vunnit årets 3 derbyn hade vi nu legat på 7:e plats och dom på 28 poäng och sämre till än vad vi gör nu!
Piss o skit!
Sedan hoppas jag att Nomaden får lite hårtårta som plåster på såren...om det ändå ska bjudas på något....