+ 1
Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
« Föregående · 1448015 Till forumet
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Knylan: Det hela summeras under ST:s chockrubrik "Modofan skämde ut sig vid derby", inte "Modofan utsatte tusental för dödsfara".
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Per HApps: Ja vad var det för tomte som kom på den idén....? ;-)
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Knylan: Har bara läst artikeln och där stod det fyrverkeripjäs. Vad var det då?
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
hubbenorlen: Det var ganska komiskt då han som drog av "rökbomben" stod nästan längst ner i klackan och den gröna stinkande röken fullkomligt forsade upp i ansiktena på mer än halva modoklacken.
Det var nån sorts rökbomb, var nog ingen fara för brandrisk men dumt änd%2
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
hubbenorlen: Det var någon sorts rökbomb, jag satt rätt nära så såg ingen flamma eller så. Var nog ingen brandrisk men dumt ändå. Det roliga va ju att folk i modoklacken börja hålla för ansiktet o munnen och nån såg ut som han skulle spy när röken vällde över dom. Snacka om att falla på eget grepp.
Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06
Berglund: Faan varannan gång jag postar så blir det nå error och bara halva min posts syns, går inte att redigera den heller. Har varit så några dar nu.
« Föregående · 1448015
1000 grader Celcius och täckjackor var väl inte supersmart tänkt.