Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
Nisse: Timrå IK- VI GER ALDRIG UPP..
Eller ska det vara alltid?
Även om vinster är av mindre betydelse tabellmässigt så vore det ju bra om vi vann några matcher.
Ett Elitserielag som förlorat sig igenom säsongen mot ett allsvenskt lag som har vunnit sig egenom säsongen låter väldigt farligt.
Frågan nu är om slapptaskarna till spelare är villiga att offra en hörntand i kvalserien eller om dom mentalt redan börjat fira sitt nya kontrakt.?
Helt sjukt vad mycket sämre vi är än SAIK i varenda moment - och i synnerhet första och andra passet....känns som det är mycket som måste ordnas till i spelet innan KS.
Perra...??? ojojoj....
inte folket lämnar arenan och aldrig mer sätter
sin fot där.. .hoppas kan man ju
stoff Svara | Gilla Idag kl.
16:25"
För spelarna sa du? Hur tänkte du då? Du hoppas ju att Timrå tappar all sin publik för alltid. Hur ska det någonsin vara bra för spelarna?!
stoff:
Va gulligt att trollmor själv kallar andra för troll.
Jaja, vi tar i alla fall med oss PP:et till 3:e.
Varför kan aldrig våra målvakter rädda oss nån gång när det gäller nåt, att göra en idioträddning när vi ligger under med 3 är ju skit desamma =(
Men HUR JÄVLA SVÅRT kan det vara att slå iväg pucken innan man ska ta emot en tackling?
"Hedström. Reducerat igen. Nästa SAIK-mål inom 37 sek då? #timråik #bitter #twittpuck -- Addidsi (@Addidsi)"
Skrämmande rätt :(
Det magiska med HAgos är att han enl uppgift har 150.000 i ett treårsavtal