Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
"Hedström. Reducerat igen. Nästa SAIK-mål inom 37 sek då? #timråik #bitter #twittpuck -- Addidsi (@Addidsi)"
Skrämmande rätt :(
Men HUR JÄVLA SVÅRT kan det vara att slå iväg pucken innan man ska ta emot en tackling?
Varför kan aldrig våra målvakter rädda oss nån gång när det gäller nåt, att göra en idioträddning när vi ligger under med 3 är ju skit desamma =(
Jaja, vi tar i alla fall med oss PP:et till 3:e.
stoff:
Va gulligt att trollmor själv kallar andra för troll.
inte folket lämnar arenan och aldrig mer sätter
sin fot där.. .hoppas kan man ju
stoff Svara | Gilla Idag kl.
16:25"
För spelarna sa du? Hur tänkte du då? Du hoppas ju att Timrå tappar all sin publik för alltid. Hur ska det någonsin vara bra för spelarna?!
Helt sjukt vad mycket sämre vi är än SAIK i varenda moment - och i synnerhet första och andra passet....känns som det är mycket som måste ordnas till i spelet innan KS.
Perra...??? ojojoj....
Frågan nu är om slapptaskarna till spelare är villiga att offra en hörntand i kvalserien eller om dom mentalt redan börjat fira sitt nya kontrakt.?
Även om vinster är av mindre betydelse tabellmässigt så vore det ju bra om vi vann några matcher.
Ett Elitserielag som förlorat sig igenom säsongen mot ett allsvenskt lag som har vunnit sig egenom säsongen låter väldigt farligt.
Nisse: Timrå IK- VI GER ALDRIG UPP..
Eller ska det vara alltid?
