Timrå IK - Växjö Lakers 2012-10-18
Hoppas dock att dom har ödmjukheten nu mot lejkers... Inte bli flashiga utan enkelt o rakt spel.
Då jävlar! Vampola får börja jobba på ännu en tränar kick! :)
DJ Hemp:GRATTIS TIK! Det behövdes, in tha face HellBeer!!
O som sagt, mer än Osannolikt, miraklet i Berlin!
Det enda jag begär är att vi uppträder på samma sätt som senast. Intensivt, fysiskt. Det var därför vi vann den matchen. Det går inte att fundera så mycket. Rakt, enkelt, intensivt, rejält. Vi måste visa vilka som bestämmer i vår hemmaborg! Ligga nära, smälla på, in med folk på mål.
Det är dags att spela hemma hemma nu. Lev gärna om på läktarna också, i 60 min. Bär fram laget! Nu är det allvar. Vi måste få till en seger på HEMMAPLAN.
Kommer bli duktigt besviken om vi gör en slätstruken insats.
I övrigt ser laget likadant ut förutom att Molinder är med som extraforward. Dallas byter också om.
Giv oss en lite lätt frid - VINN!
Mäster T: Ja, nog börjar nerverna visa sig på en... I o f sig tror jag det beror på att vi under flera år blivit så besvikna när vi har haft en möjlighet att distansera ett annat lag men inte lyckats vinna "rätt" matcher. Under senaste säsongerna kan jag inte komma ihåg en enda "6 poängs" match där vi gått segrande ur striden...
Så vi har blivit för "luttrade" för att våga tro på seger...
Därför vore det en gudagåva om laget kunde bevisa motsatsen och vinna mot Lakers.
Skarin: Säsongens viktigaste match hittills. Det kryper i kroppen på mig.
Så viktigt med seger o 3 p.
Får förmoda att laget var växjö.
John K:
Vi MÅSTE vinna , annars börjar modano skriva igen .
En positiv sak: Dallas förstapass. Har noterat flera fina från honom.
Klacken har börjat matchen starkt.
Ny chans till 3-poängare på hemmaplan. Nu har TIK-lirarna visat att man kan göra fler än 2 mål i en match. Efter segern mot LHC får vi hoppas att grabbarna är stärkta inför denna match och tvålar dit Växjö.
Om det finns tvekan inför spel på hemmaplan så får väl Montén sätta laget i en buss och köra en sväng till Ånge och vända tillbaka inför matchen. Då kanske gänget får lite bortakänsla och skärper till.