Utomhusmatchen Brynäs IF - Timrå IK 2012-12-08
Dream Team: Vafasen, ska ni in i Vita huset?
Som Boorken sa, sitt hemma i soffan i stället, ska bli -20 o snö på lördag.
Kan inte Cameron Diaz ställa upp så får väl Moster T offra sig hehe
haggen: Okej, ska bli -20 och snö. Då stannar vi hemma. Åh, Boork - detta väderorakel!
LOL!
Vad mesigt...
Men jag misstänker att det har att göra med en kombo av synsk och ny telefon :-)
tröjan.
ja tallarna hade varit trevliga...
jag misstänker att man var tvungna att göra tröjan så billig som möjligt...
den är godkänd enligt min mening.
den är en bra brygga mellan gammalt o det nya som timrå ik klär sig i nu för tiden...
El Maco: Ja den där var faktiskt riktigt jädra snygg! Bästa tröjan hittills i klubben nästan (särskilt om den varit en röd hemmatröja).
Ambroo: Köp en ändå så har du något att sy och pyssla med i mellandagarna :-)
Det här lovar oxå gott!;
Timrå Icon: Men var inte hemmatröjorna vita på den tiden?
Här är den i aktion på Lill-Strimma i en hemma match från 1971.
MEN, hur bra är det för en precis comebackande spelare att göra sin första match i minusgrader? risk för bakslag direkt eller.....
matchen går på huvudkanalen så det kommer vara mycket snack man missar när man står där ute i kylan, och OM vi skulle vinna så skulle man gärna vilja se om hela matchen plus paus snacket.
Tycker för övrigt att det är ett måste att göra det internationellt kännt om vi förlorar! ..eller vinner för den delen.
Jag menar den måste ju leva farligt efter en eventuell förlust på "Gävlebockens arena" där Brynäsjävlarna skrinnar omkring med "Bockens" på ryggen?Redigerad kommentar
BlackBay: E du helt go eller? Lite smart får du väl allt vara. Nu hjälper jag dig och tycker du ska kolla in detta...;-)
Friman SR: Statistik och Brynäs på bortaplan det gäller INTE för nu är vi ju utomhus, capice...???
FORZA TIK........alltid, alltid......
Timrå IK hemma:
| 1949/50 | 300 | 4-4 |
| 1950/51 | 4-3 | |
| 1951/52 | 300 | 2-5 |
| 1952/53 | 4-1 | |
| 1953/54 | 683 | 4-5 |
| 1956/57 | 1922 | 3-1 |
| 1962/63 | 6841 | 4-4 |
| 1965/66 | 7568 | 0-11 |
Statistiken hemma: 3 vinster, 2 oavgjorda och 3 förluster.
Timrå IK borta:
| 1949/50 | 4-4 | |
| 1950/51 | 4-3 | |
| 1951/52 | 2-6 | |
| 1952/53 | 579 | 4-4 |
| 1953/54 | 4-4 | |
| 1956/57 | 4241 | 3-1 |
| 1965/66 | 5983 | 2-7 |
Statistiken borta: 2 vinster, 3 oavgjorda och 2 förluster.
Totalt sett ligger rätt lika vad gäller utematchande mot Brynäs men sist vi mötte Brynäs borta utomhus borta torskade vi alltså med 2-7!
Redigerad kommentar
Dream Team: Det är precis det jag säger. Nu är det nya grejor som gäller och nu kör vi över brunsåsen....
Men en fråga som taggat upp i min skalle är om dom efter 10 minuter i tredje perioden kommer tuta i hesa Fredrik för sidbyte???? Kommer man byta sida efter 10 minuter i sista perren så väderförhållandena blir jämnlika????
FORZA TIK.........alltid, alltid......
Det blir bra kallt ser det ut som... brrrr :/
Dream Team: Just det, har snökanonerna över Gävle kraschat??? Nej, jag tänkte bara på som det var förr, när man faktiskt ljöd en hesa Fredrik efter 10 minuter i sista perioden så att förhållandena sett till hela matchen skulle bli så rättvisa som möjligt för kombatanterna...
FORZA TIK........alltid, alltid.......
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Nu löste det sig då det visade sig att killen VAR medlem! :)
En annan fråga jag har: De biljetter man har köpt, är de "personliga" på något vis? Alltså, jag har ju två biljetter här, en till mig och en till min fru. När jag nu säljer en, behöver jag göra nån skillnad på dom för att det inte ska bli nåt trassel med vem som står på vilken biljett o.s.v?