Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
« Föregående · 1414263 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Per HApps: Varför säger vi inte njet??? fansen har väl ändå ett tungt ord i Timrå. Nä fy fan här står vi( sitter vi på våra arslen) och klagar och agerar inte..VI BORDE SKÄMMAS!Vi måste ta i lite, kräva avgång etc..Vad jag kan se så är sammmanhållning i Timrå supp jävligt splittrad, många här som skäller på varann m m. ska vi hålla ihop eller ska vi jävlas med varann? Hela grejen med Timrå andas avslagen Burkmat. Vi måste enas och hålla varann i handen och agera ihop, Huvuden måste rulla!!!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Per HApps: Varför säger vi inte njet??? fansen har väl ändå ett tungt ord i Timrå. Nä fy fan här står vi( sitter vi på våra arslen) och klagar och agerar inte..VI BORDE SKÄMMAS!Vi måste ta i lite, kräva avgång etc..Vad jag kan se så är sammmanhållning i Timrå supp jävligt splittrad, många här som skäller på varann m m. ska vi hålla ihop eller ska vi jävlas med varann? Hela grejen med Timrå andas avslagen Burkmat. Vi måste enas och hålla varann i handen och agera ihop, Huvuden måste rulla!!!
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Kul att dom hyllar Robinson . Att dom lyfter fram de vi redan vet . Att han är en kanonvärvning
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Raggaren Putte: problemet är ju inte att spela bra i en period..Det här handlar om överlevland i ES!!!
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
superfalle: tror inte dom hade kallat honom kanonvärvning om dom sett de senaste 4-5 matcherna med honom.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
superfalle: Han har en bit kvar till "kanonvärvning", men jag hoppas att dagens fullträff blir proppen ur framåt.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Känns som om vi är ordentligt avhängda om vi inte vinner ikväll...
1 Frölunda 13 7 3 1 2 29-15 25
2 Skellefte 11 7 2 0 2 29-21 23
3 HV71 12 5 4 2 1 37-28 20
4 Luleå 12 6 4 0 2 23-23 20
5 Linköping 12 6 5 1 0 27-28 20
6 AIK 13 4 5 2 2 33-31 18
7 Brynäs 12 5 5 0 2 28-27 17
8 Djurgårde 11 5 5 1 0 27-30 17
--------------------------------------
9 Modo 12 4 6 2 0 28-31 16
10 Växjö 11 3 5 3 0 23-26 15
--------------------------------------
11 Färjestad 12 1 4 2 5 19-31 12
12 Timrå 11 2 7 2 0 23-35 10
1 Frölunda 13 7 3 1 2 29-15 25
2 Skellefte 11 7 2 0 2 29-21 23
3 HV71 12 5 4 2 1 37-28 20
4 Luleå 12 6 4 0 2 23-23 20
5 Linköping 12 6 5 1 0 27-28 20
6 AIK 13 4 5 2 2 33-31 18
7 Brynäs 12 5 5 0 2 28-27 17
8 Djurgårde 11 5 5 1 0 27-30 17
--------------------------------------
9 Modo 12 4 6 2 0 28-31 16
10 Växjö 11 3 5 3 0 23-26 15
--------------------------------------
11 Färjestad 12 1 4 2 5 19-31 12
12 Timrå 11 2 7 2 0 23-35 10
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Nu gäller det att försvara slottet framför eget mål... Inte låta Växjö avsluta därifrån.
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
hagos har dött två gånger i rad nu, man skulle nästan kunna tro att han är en fotbollsspelare.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Va fan visslar publiken hela tiden för ? Spelas matchen i övik
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
superfalle: Risken nu är att de lyckas skrika till sig en utvisning.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Oj, vad USELT vi börjar spela. Backar ner i knä på målvakten hela tiden. Passivt till tusen. Detta går aldrig!
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Raggaren Putte: Dom behövde inte . Superduperbagarn fixade de där
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Tänk om till exempel pikkarainen skulle ha larssons inställning...
+ 2
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
pefr: Vad är det för sopor till kommentatorer dom har i webbradion?
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Föga förvånande. Vi spelar verkligen som skit i det där BP:t.
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
John K: Bara att bocka för iggulden . Han är grym . Inte lika bra som våran murley men ändå
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Använder de plastklubbor?! Hur fn kan den passen gå gå igenom?!
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Per HApps: Ja, ja, i utvisningsbåset vinns inga matcher. Klantar!!
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
John K:
"Vad är det för sopor till kommentatorer dom har i webbradion"
Jag tror det är Mike Helber och Bosse bildoktor...
"Vad är det för sopor till kommentatorer dom har i webbradion"
Jag tror det är Mike Helber och Bosse bildoktor...
+ 1
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Johnny B Goode:
Herre gud..... Pierre Hedin..
faan håll er på banan
Herre gud..... Pierre Hedin..
faan håll er på banan
+ 2
« Föregående · 1414263 · Nästa »