Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
En spelare i min division2 klubb(gick upp till ettan i år) blev alltså precis draftad på 61:a plats riktigt sjukt vad kul för han!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja det viktigaste är gnällandet i sig, inte vem det gnälls på. Finns inget härligare än att få gnälla på andra tillsammans med andra, och hitta alla negativa vinklar som går. Det är till och med härligare än att vara Brynäsare :)
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfver: ibland kan det vara bra att vara fattig alltså. Då måste man anstränga sig och hitta såna fynd som Barkemo, Freij, Genborg,Juel m.m. och teckna kontrakt tidigt, innan dom visar vad dom kan!
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
8. Lär av SAIK hur man spelar final 10 år av 16. Och gör det bättre.
8. Lär av SAIK hur man spelar final 10 år av 16. Och gör det bättre.
Sv: A proposito de nada
Peja:
Det är mycket mer vägvinnande att gnälla efter ett guld. Men det är långt mellan gångerna.
Det är mycket mer vägvinnande att gnälla efter ett guld. Men det är långt mellan gångerna.
Sv: A proposito de nada
Tom Topp: Vi är väldigt bra på vissa delar, mindre bra på andra. Olyckligtvis så hänger de ihop i längden.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tom Topp: MoDoiter går runt i livet och vet att vi alltid är bäst. Därför inte så mycket kaos.
Sv: A proposito de nada
En tanke från en fattig Timråit är att ni har dragit in 40 miljoner på två år och får inte ihop laget före midsommar! Om inte annat så kommer det bli dyrt, tur att ni har pengar!
+ 3
Sv: A proposito de nada
Joppe: Ni har gjort det jävligt bra från HA, måste erkänna det nu. Tagit in rätt människor på positionerna.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Det är den enda konstanten i universum.
Gnäll på Alcén.
10 år efter han slutat kommer det att vara ett toppämne.
Det är den enda konstanten i universum.
Gnäll på Alcén.
10 år efter han slutat kommer det att vara ett toppämne.
+ 7