Föregående · 24 · Nästa
Sv: Silly Season 2025-26
Jacke08: Du vet dom vurmar för "alla gillar olika", men gud nåde dig om du tycker olikt en vänsterextremist 🤣🤣
+ 15
Sv: Silly Season 2025-26
{10638}: Det är målvaktsfrågan som är ett frågetecken.
Lyckas man värva en hyfsat stabil SHL-målvakt som kan hålla dryga 90% så har man goda chanser att placera sig topp 4. Hamnar man i någon cirkus igen där Clara och någon helt oprövad ska axla ansvaret fram till en Källgren med högst tveksam formkurva ska ta över så... Ja. Det är klart att det kan funka, men en svag målvaktsduo kan få vilket lag som helst att underprestera.
Lyckas man värva en hyfsat stabil SHL-målvakt som kan hålla dryga 90% så har man goda chanser att placera sig topp 4. Hamnar man i någon cirkus igen där Clara och någon helt oprövad ska axla ansvaret fram till en Källgren med högst tveksam formkurva ska ta över så... Ja. Det är klart att det kan funka, men en svag målvaktsduo kan få vilket lag som helst att underprestera.
+ 15
Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
+ 14
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev provocerad av ditt inlägg som andades av attityden att det inte var så viktigt med spelmissbruk eller reklamen kring detta.
då drog jag det vidare och frågade om du tyckte likadant om ämnena i mina frågor. De frågorna är tyvärr inte retoriska i dagens samhälle. Det finns folk som tycker och debatterar så. jag blir dagligen påhoppad på sociala medier. Jag är lat för att jag är sjuk. Mitt hjärta stannade och jag har pacemaker. Jag har 10 procent kvar av min njurfunktion. Jag har charcotfot och sitter mest i rullstol. Kan gå 100 meter innan kramp. en del andra bieffekter också.
Att min ekonomi kraschat av att borttagandet av ränteavdrag på blancolån ( som en del är tvungna att ta när man blir utförsäkrad och inte har några egna inkomster, eller när man måste byta bil för att man inte kan växla utan vänsterfot) gav mig höjd skatt med 3500 per månad beror på att jag är dum i huvudet.
Vidare gav jag dig en del svar i ett av dina brev till mig och kan ju känna mig lite putt över att du då frågar AI och lägger ut svaret här för att du tycker det passar dig. Tydligen kan man tolka nig på två sätt och jag förbehåller mig tolkningsföreträde då jag skrev det.
Sen kan jag ju skriva in ditt svar om trevlig midsommar till alla utom Pettisbif, eller liknande och fråga AI hur inkluderande det är.
bara min åsikt, men jag tycker du verkar betydligt mer känslig än jag och det får man ju vara. Nu lämnar jag. stannar bara för att passivt läsa vad ni tycker om ev kommande nyförvärv. Ha det kamrater
då drog jag det vidare och frågade om du tyckte likadant om ämnena i mina frågor. De frågorna är tyvärr inte retoriska i dagens samhälle. Det finns folk som tycker och debatterar så. jag blir dagligen påhoppad på sociala medier. Jag är lat för att jag är sjuk. Mitt hjärta stannade och jag har pacemaker. Jag har 10 procent kvar av min njurfunktion. Jag har charcotfot och sitter mest i rullstol. Kan gå 100 meter innan kramp. en del andra bieffekter också.
Att min ekonomi kraschat av att borttagandet av ränteavdrag på blancolån ( som en del är tvungna att ta när man blir utförsäkrad och inte har några egna inkomster, eller när man måste byta bil för att man inte kan växla utan vänsterfot) gav mig höjd skatt med 3500 per månad beror på att jag är dum i huvudet.
Vidare gav jag dig en del svar i ett av dina brev till mig och kan ju känna mig lite putt över att du då frågar AI och lägger ut svaret här för att du tycker det passar dig. Tydligen kan man tolka nig på två sätt och jag förbehåller mig tolkningsföreträde då jag skrev det.
Sen kan jag ju skriva in ditt svar om trevlig midsommar till alla utom Pettisbif, eller liknande och fråga AI hur inkluderande det är.
bara min åsikt, men jag tycker du verkar betydligt mer känslig än jag och det får man ju vara. Nu lämnar jag. stannar bara för att passivt läsa vad ni tycker om ev kommande nyförvärv. Ha det kamrater
+ 14
Sv: A proposito de nada
mk: Litar fullständigt på Svedman hur han driver organisationen framåt/uppåt.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Det är aldrig självklart att erbjuda 2 år till en 35-åring, och heller aldrig självklart att erbjuda 2 år till någon som nyss har haft en allvarlig knäskada. Om man slår ihop båda faktorerna är det snarare självklart att inte erbjuda 2 år, men eftersom Bertilsson är Bertilsson tycker många det är självklart ändå. Vilket är min poäng med att Brynäs är oskickliga på att föryngra laget.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Huge: Hade domarna varit anställda av Brynäs IF hade du kallat dem ”kunniga yrkesmän” och förlöjligat alla som tyckt något annat.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Samsung: Ser gärna Janne Larsson som ass. Den mannen har ju räddat Rögle och i synnerhet deras PP x-antal gånger.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Precis. Har fortfarande svårt å fatta hur JA under flera månader på hösten sa att det skulle in en back till. Å det slutade med ett dyrt panik val..Rädd det kommer bli samma sak i år på flera platser . Gälla som jobbar närmast laget borde vara en som JA lyssnar på . Men ikke ... Bonus så som Bäckis skulle vara förra året å tydligen ska vara i år också . Bonus för mig betyder extra spelare utöver full trupp .
+ 14
Sv: A proposito de nada
Simon Norberg /AB:
” Allt man hör om Magnus Chrona pekar åt samma håll. Det verkar vara en seriös och hårt arbetande målvakt med starkt driv och en tydlig vilja att utvecklas.
Och Brynäs måste träffa rätt den här gången. Klubben har famlat på målvaktssidan i flera säsonger och det har kostat dyrt.
Det intressanta är också att Chrona faktiskt haft bättre siffror i AHL de två senaste åren än hajpade Marcus Högberg. Exakt hur mycket det säger är svårt att veta, men det finns ändå något spännande i det.
Framför allt gillar jag att Brynäs väljer att satsa på en svensk målvakt med utvecklingspotential istället för att panikvärva något äldre och mer etablerat namn.”
” Allt man hör om Magnus Chrona pekar åt samma håll. Det verkar vara en seriös och hårt arbetande målvakt med starkt driv och en tydlig vilja att utvecklas.
Och Brynäs måste träffa rätt den här gången. Klubben har famlat på målvaktssidan i flera säsonger och det har kostat dyrt.
Det intressanta är också att Chrona faktiskt haft bättre siffror i AHL de två senaste åren än hajpade Marcus Högberg. Exakt hur mycket det säger är svårt att veta, men det finns ändå något spännande i det.
Framför allt gillar jag att Brynäs väljer att satsa på en svensk målvakt med utvecklingspotential istället för att panikvärva något äldre och mer etablerat namn.”
+ 14
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: "nte för att vara den som är den.
Men det skrev jag för bra längesen här på snacket."
haha, du skrev också att det var "värvningsfredag töntar" en torsdag för ett par veckor sedan, något som de flesta av oss förväntade oss då, då det liksom "var dags". Sedan blev det ingen värvningsfredag, så din chansning gick inte hem, men konstigt nog återkopplade du inte till ditt inlägg då...
Det är helt otroligt att du inte har någon självinsikt. Det finns ingen på detta forum som varit här längre än två veckor som tror att du har inside. Du chansar högt och lågt, ibland blir det rätt, men oftast fel. Blir det rätt så slår du dig för bröstet, blir det fel så finns det bortförklaringar, men oftast så raderar du inlägget som var felaktigt. Jisses...
Men det skrev jag för bra längesen här på snacket."
haha, du skrev också att det var "värvningsfredag töntar" en torsdag för ett par veckor sedan, något som de flesta av oss förväntade oss då, då det liksom "var dags". Sedan blev det ingen värvningsfredag, så din chansning gick inte hem, men konstigt nog återkopplade du inte till ditt inlägg då...
Det är helt otroligt att du inte har någon självinsikt. Det finns ingen på detta forum som varit här längre än två veckor som tror att du har inside. Du chansar högt och lågt, ibland blir det rätt, men oftast fel. Blir det rätt så slår du dig för bröstet, blir det fel så finns det bortförklaringar, men oftast så raderar du inlägget som var felaktigt. Jisses...
+ 14
Sv: A proposito de nada
Huge: Lugn nu. Du är ingen målvaktstränare och kan därmed omöjligt bedöma om Anton är en bra målvaktstränare eller inte.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Jag har svårt att förstå hur Johan tänker, man saknar en keeper som kan leverera stabilt över 90%. Då tar man in Mange som svajat under eller kring 90 på toppnivå. Jag antar att det scoutats och kommit rapporter om större potential.
Men är inte Brynäs behov en mer etablerad målvakt som parhäst till Källgren? (om han blir kvar). Jag tycker fortfarande att det fanns ett signalvärde i att Källgren tog bort bilden i sociala medier där han bar brynäströja, samt avföljde Brynäs.
Men är inte Brynäs behov en mer etablerad målvakt som parhäst till Källgren? (om han blir kvar). Jag tycker fortfarande att det fanns ett signalvärde i att Källgren tog bort bilden i sociala medier där han bar brynäströja, samt avföljde Brynäs.
+ 14
Sv: A proposito de nada
#33: Går lite lösa rykten om denna spelare till nästa säsong. En spelare som går att använda i alla spelformer. Är dessutom bra vän med Bellows.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Oj den värvningen vore nåt! Bra ålder o tydligen en ledare. Dags för lite finnar i Brynäs igen
+ 14
Sv: A proposito de nada
Skrubben: mäh värdelösa Alcén kan ju inte värva en sån spelare. Praktikanten eller dom andra nedvärderade ord han kallas för av sina supportrar som är sååå smarta och har så ooooootroliga hockey kunskaper.....
+ 14
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Så nu behöver man bara ha in en förstamålvakt, en förstaback, en förstacenter, en till tredjecenter, en toppforward och eventuellt en forward till. Kanske dags att börja signa spelare snart?
+ 14
Sv: A proposito de nada
Ser inte varför man ska gå och känna oro för Brynäs. Man har sagt att man ska värva några spelare och tiden börjar snart springa iväg, men då glömmer nog en del att vi redan har exakt samma topp nia som vi avslutade säsongen med kontrakterad (förutsatt att Bäckis fortsätter), + samma backsida så när som på Kempný där någon sannolikt bättre ska in i hans ställe. Det här året levde vi inte på ett rus eller ligans bästa backpar i historien, det var mer som att den gångna säsongen var den då det nya Brynäs fick växa in och hitta sig själv i ligan och det gjorde man som det näst bästa laget efter nyår. Inte på något slags oförklarligt flyt, utan för att vi var riktigt jävla bra.
Säger det igen. Vi kommer kunna mönstra, förutsatt att Bäckis stannar, exakt samma topp nia och backpar som åstadkom detta exklusive Kempný som sannolikt kommer ersättas av någon bättre, jämnare. Berra är med från start. Hägg är inkörd. Backparen är inkörda. Bellows startar på en helt annan plats, Bäckis likaså samt Trivigno som med ordentlig försäsongsträning i ryggen kan nå den nästan otroligt höga och jämna nivå han höll första året.
Förstår inte hur man kan vara Brynäsare idag, utan att i första hand känna tacksamhet och exaltering inför läget vi är i.
Säger det igen. Vi kommer kunna mönstra, förutsatt att Bäckis stannar, exakt samma topp nia och backpar som åstadkom detta exklusive Kempný som sannolikt kommer ersättas av någon bättre, jämnare. Berra är med från start. Hägg är inkörd. Backparen är inkörda. Bellows startar på en helt annan plats, Bäckis likaså samt Trivigno som med ordentlig försäsongsträning i ryggen kan nå den nästan otroligt höga och jämna nivå han höll första året.
Förstår inte hur man kan vara Brynäsare idag, utan att i första hand känna tacksamhet och exaltering inför läget vi är i.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Neophyt: Jag förstår att man är besviken över att L.C valde DIF, men helt ärligt sista veckorna har 80% av inläggen handlat om honom, är det inte dax att släppa den diskussionen, han valde DIF punkt….
+ 14
Sv: A proposito de nada
KaptenB : Olausson skrevs av när man fick höra att hans farfars farfar rånade en dressin på 1850-talet. Dessutom har Oskar talat högt i ett bibliotek en gång.
Det ska vara bra människor i klubben.
Det ska vara bra människor i klubben.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Alltså, Carlsson måste ju känt sig rejält åsidosatt av Brynäs för att skriva på 4 jävla år med DIF av alla sunkiga klubbar man kan välja på.
Snacka om att bränna broar. En spelare man såg fram emot att se i Brynäs-tröjan igen. No longer.
Snacka om att bränna broar. En spelare man såg fram emot att se i Brynäs-tröjan igen. No longer.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: säger det än en gång, BRYNÄS nådde sina satta mål för säsongen 25/26.
Passar inte det så gå på medlemsmöte och ställ krav så målen sätts högre. Att sitta här och klaga att målen är för lågt satta eller att dem inte ens når sina mål är bara patetiskt.
Passar inte det så gå på medlemsmöte och ställ krav så målen sätts högre. Att sitta här och klaga att målen är för lågt satta eller att dem inte ens når sina mål är bara patetiskt.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Samsung: Järnkrok får väl göra som han vill, precis som Carlsson och alla andra. Det har rätten att bestämma över sina egna liv. Det är klart att det vore kul och säkert skitbra på kort sikt att få hem honom nu, men på lång sikt förändrar det ingenting - Brynäs måste hitta nya spelare som kan bli stommespelare i många år framöver. Nils Åman på 5 år hade varit mer värt att kasta pengar över, om han vill tillbaka till Sverige nu. Om Brynäs inte lyckas sätta fler långsiktiga pusselbitar redan nu kommer det bli riktigt jobbigt när alla äldre lägger av om 1-2 år.
+ 14
Sv: A proposito de nada
munkas: Skulle du må bättre om Brynäs reviderade sin målbild? Typ "Vi är inte ledande och vi ska inte heller försöka bli det" ?
+ 14
Sv: A proposito de nada
Silfver: Spännande att Alcén säger till Sportbladet att man behöver få in mer spelskicklighet på backsidan. Kommer ju bli snudd på en helomvändning igen vad gäller nischen av backsidan om man ersätter Kempny-Witkowski med en etablerad spelskicklig back och Victor Johansson.
De skribenterna som älskade att ha massa tunga defensiva backar måste ju vara bedrövade över händelseutvecklingen.
Nu får vi väl se vem den etablerade backen blir, men gissar att det inte blir en renodlad defensiv pjäs.
De skribenterna som älskade att ha massa tunga defensiva backar måste ju vara bedrövade över händelseutvecklingen.
Nu får vi väl se vem den etablerade backen blir, men gissar att det inte blir en renodlad defensiv pjäs.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Det här forumet behöver ett starkt nyförvärv om det inte ska implodera. Kom igen Brynäs, låt det hända.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Huge: Det är väl knappast någon som skriver i ett hockeyforum och tror att förändring ska ske. Speciellt inte i denna förening. Men det är ett hockeyforum och hela poängen är att man ska få ha olika åsikter. Även de som inte stämmer överens med hur klubben drivs eller hur laget presterar. Vin du bara se nickedockor och ja-sägare. Ja då är nog inte ett hockeyforum något för dig.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Silfver: Förlängningen med Bertilsson och den osäkra skadebilden kring Djoos begränsar förstås spelutrymmet på backsidan. Det konstiga med Bertilssons kontrakt är ju att han inte bara fick ett utan två år…
+ 14
Sv: A proposito de nada
bifsydväst: ”Helvete vilket tugg det är om att Alcén sumpat LC. Vi vet ju inte ett skit mer om hur förhandlingen gick till än att Alcén drog sig ur när budet var på över 300k. De säger väl förfan mer om LC än Alcén? Om inte LC vill spela för oss för ca 300k i månaden utan vill fiska mer hos nån annan tycker jag det är helt rätt att släppa honom. Genom alla år har Alcén varit tydlig med att man vill ha spelare som VILL representera Brynäs och det ville uppenbarligen inte Lucas.”
Väldigt sant det du skriver. Vissa måste börja sanna sig och tänka till ordentligt. Alcén kan inte tvinga spelare att spela för Brynäs även fast det är gamla Brynäsare.
Väldigt sant det du skriver. Vissa måste börja sanna sig och tänka till ordentligt. Alcén kan inte tvinga spelare att spela för Brynäs även fast det är gamla Brynäsare.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Vill man försöka lista ut vad som ska hända framåt är det en god ide att titta på hur någon brukar agera. Typ hur Brynäs under 2000-talet agerat efter nåt framgångsår.
Inte sur över Soda. Men LC-historien. Hur fick man inte till den?
Jag visste det jag visste det jag visste det
att vi skulle stå utan Soda när vi drog oss ur LC (Gävlegrabb/Brynäsare/nyss köpt hus i Gävle/rätt ålder/spelande back/blivande stommespelare att bygga i framtiden kring)
Inte sur på LC - han har inte tjänat ihop som dom andra hemvändarna och ”behöver” fortfarande pengar.
Det jag är sur på är att Brynäs destruktiva tradition av naivitet och dumsnålhet fortsätter
Jag visste det jag visste det
Inte sur över Soda. Men LC-historien. Hur fick man inte till den?
Jag visste det jag visste det jag visste det
att vi skulle stå utan Soda när vi drog oss ur LC (Gävlegrabb/Brynäsare/nyss köpt hus i Gävle/rätt ålder/spelande back/blivande stommespelare att bygga i framtiden kring)
Inte sur på LC - han har inte tjänat ihop som dom andra hemvändarna och ”behöver” fortfarande pengar.
Det jag är sur på är att Brynäs destruktiva tradition av naivitet och dumsnålhet fortsätter
Jag visste det jag visste det
+ 14
Sv: A proposito de nada
Lemp: Jag tror Norlinder på riktigt kan få ett genombrott nästa säsong. En ”racerbil”, som Gällstedt kallad honom i slutspelet. Nu har han en säsong i benen i Brynäs och är förhoppningsvis mer bekväm med spelsystemet. Jag saknade mönsterbrytare från backplats förra säsongen. I offensiv zon hade vi förtvivlat svårt att komma på insidan av motståndarna, i mitt tycke berodde det på att backarna spelade för primitivt, man slog gärna pucken längs rundeln och ”gav bort problemet” till forwards istället. Där var skillnaden monumental om man jämför med säsongen innan då Soda och CEDA verkligen gav oss kreativitet på blålinjen.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Farsang: Börja med att ha en full trupp. Kan inte vara så svårt. Hjälpgummor kan vi ta från juniorlaget som det enligt utsago skall vimla av talanger i.
Vesel må vara jättetrevlig men lyfter inte laget.
Vesel må vara jättetrevlig men lyfter inte laget.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Har Djoos också vart en ledande back den här säsongen enligt sportbladets mått mätta?
+ 14
Sv: A proposito de nada
Hoppas att Hudiksvall tar klivet upp i Allsvenskan. Vore en perfekt samarbetesklubb.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Jugge: Ingen idé att försöka. Han kommer aldrig erkänna att Luleå gjort något osportsligt.
Skellefteå går mot en mycket välförtjänt SM-final!
Skellefteå går mot en mycket välförtjänt SM-final!
+ 14
Sv: A proposito de nada
Mattson: Ja, och nu hoppas jag att disciplinnämnden agerar. Förra säsongen fick O’Neill psykbryt vid slutsignalen och nu sätter en annan spelare upp armbågen med 30 sekunder kvar. Det är lätt att spela fult i slutet när man vet att matchen är förlorad, disciplinnämnden måste agera på det för spelarnas säkerhet, annars har de ingenting att förlora på fulspelet i slutet.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Jugge: Ja, samtidigt blev det ju matcher där Brynäs ofta tryckte på och Växjö kontrade. Hade varit mer praktiskt med fysiska forwards.
Fanns ändå två situationer som fastnade hos mig:
- i sista matchen gör Växjö 1-0 på en helt galen defensiv groda av Hägg. Det är precis den typen av situationer som han ska kunna ta rätt beslut med sin rutin osv.
- när Källgren blev överkörd, låg och sprattlade efteråt och Bertilsson aktivt valde att inte göra någonting alls tillbaka på Kratz, trots att det var en matchserie där domarna tillät backarna att göra massvis framför kassarna. Om inte Bertilsson står upp i den typen av situationer måste man ifrågasätta hans existensberättigande i truppen.
Fanns ändå två situationer som fastnade hos mig:
- i sista matchen gör Växjö 1-0 på en helt galen defensiv groda av Hägg. Det är precis den typen av situationer som han ska kunna ta rätt beslut med sin rutin osv.
- när Källgren blev överkörd, låg och sprattlade efteråt och Bertilsson aktivt valde att inte göra någonting alls tillbaka på Kratz, trots att det var en matchserie där domarna tillät backarna att göra massvis framför kassarna. Om inte Bertilsson står upp i den typen av situationer måste man ifrågasätta hans existensberättigande i truppen.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Härligt att se Fuleåwood bli förnedrade! Tomten Omark skämmer ut sig också
+ 14
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Drömmen vore ju att hämnas på Örebro när de norpade Palushaj. Tar vi Filip Larsson under näsan på dom kommer jag njuta hela sommaren..
+ 14
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: ” Brynäs hade tyvärr inte haft en chans mot något av dessa lag med årets upplaga.”
Nä, det var riktigt jävla tempo i Saik-Luleå-matchen.
Brynäs oldtimers får sitta hemma i TV-soffan och knapra åksjuketabletter…
Nä, det var riktigt jävla tempo i Saik-Luleå-matchen.
Brynäs oldtimers får sitta hemma i TV-soffan och knapra åksjuketabletter…
+ 14
Sv: A proposito de nada
Jäkla rolig semifinal. Bra tempo, lagom grinigt, fina kombinationer. Samt duktiga målvakter.
Brynäs hade tyvärr inte haft en chans mot något av dessa lag med årets upplaga.
Tycker det återigen är rätt tråkigt att inte Brynäs ännu en gång inte kommunicerar vilka som inte blir kvar och vilka som kan tänka sig få stanna samt vilka man är intresserade utav.
Förra säsongen var det väl likadant vill jag minnas. Många som man visste inte skulle bli kvar men som dom inte gick ut med förens lång tid.
Dags att presentera ett 1a rejält förvärv. Toronto har väl strax spelat färdigt? Visa musklerna och gör en fin presentation för Calle Järnkrok.
Sen följer Alex Nylander med av bara farten. Tror en sån som Bäckis inte är speciellt nöjd med varken laget eller hans egna spel denna säsong. Och jag tror en sån som Nyllet skulle kunna vara en riktigt fint komplement till Bäckis.
Något han aldrig fick chans till i år. Tack Alcen för den..
Sen hoppas jag för både Källgren och Brynäs skull att man kommer överens om att man går skilda vägar med varandra. Såg nått om Eriks sambo på Tiktok. Och där verkar det ju inte ens som om paret vill bo här i Gävle.
Brynäs hade tyvärr inte haft en chans mot något av dessa lag med årets upplaga.
Tycker det återigen är rätt tråkigt att inte Brynäs ännu en gång inte kommunicerar vilka som inte blir kvar och vilka som kan tänka sig få stanna samt vilka man är intresserade utav.
Förra säsongen var det väl likadant vill jag minnas. Många som man visste inte skulle bli kvar men som dom inte gick ut med förens lång tid.
Dags att presentera ett 1a rejält förvärv. Toronto har väl strax spelat färdigt? Visa musklerna och gör en fin presentation för Calle Järnkrok.
Sen följer Alex Nylander med av bara farten. Tror en sån som Bäckis inte är speciellt nöjd med varken laget eller hans egna spel denna säsong. Och jag tror en sån som Nyllet skulle kunna vara en riktigt fint komplement till Bäckis.
Något han aldrig fick chans till i år. Tack Alcen för den..
Sen hoppas jag för både Källgren och Brynäs skull att man kommer överens om att man går skilda vägar med varandra. Såg nått om Eriks sambo på Tiktok. Och där verkar det ju inte ens som om paret vill bo här i Gävle.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: Man undrar hur många gånger Luleå ska åka ut för filmningar och förstärkningar innan klubben tilldelas någon slags kollektiv bestraffning. De har uppenbarligen satt detta i system.
+ 14
Föregående · 24 · Nästa
