Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
När ska vi få lite studsar med oss?
Haha, Nygård nyper fast Deutch klubba i armhålan, Deutch släpper klubban, Nygård lägger sig och får en tvåa med sig.
Pinsam bedömning...
Däremot undrar man varför i helvete inte backarna åker med fullt fart för? Rajala är snabb och hinner snyggt först.. Man kan inte ta för givet att pucken går till icing.
Samtliga ser ut att behöva träna handleder, 99% av alla rensningar misslyckas.
Kila iväg och gör det du är bäst på - en totalt ointressant laguppställning.
Vilka kommer med denna gång?
Rahm? Brendl? Crosby?
"- Oscar Eklund är en tvåvägsback som är duktig både offensivt och defensivt. Han spelar säkert och moget, och är en skicklig passningsspelare med bra puckkontroll och fina uppåkningar. "
Försvinn från mitt lag snälla...
Jättespännande att få ta del av din kunskap.
Vi får hoppas att det är med en kraftig lönesänkning.
Pettisbif: Haha och vad fan ska det betyda?
Med tanke på hur det fungerar här inne borde du bli avstängd för det där inlägget. Ska bli gött att slippa dessa laguppställningar i ett par dagar. Det kommer kliiiiia i fingrarna på dig. Men inget du kan göra.
Mår dåligt av människor som du, som sitter bakom en datorskärm och är så pass tuff.
Bara hoppas att moderator ser det så du blir bannad.
Stort Hjärta - Hårt Arbete???
Världens äckligaste omklädningsrum!
Och när ska du börja delge oss dina kunskaper? Det är ju inte så att du briljerar...
Domarna (gissar på Sören P) flyttar helt obegripligt ner tekningen i vår zon,
vid en helt vanlig offside (inte i närheten av en avsiktlig offside).
Som väntat gör då FBK mål tack vare ett felaktigt domslut.
Men Peter A i Karlstad har väl satsat på det säkra kortet Sören P.
Han kan man alltid lita på.
trist att vi aldrig kan ha stolpe in någon endaste gång men å andra sidan hade Färjestad 2 i virket förra matchen.
Hoppas Brynäs har kraft kvar kvar att köra all in i sista.
De två stora prio-na till nästa säsong måste vara att få in en ny Gunde. Samt en ny offensiv spelare som kan göra det oväntade likt Rajala.
För i spelet är vi minst lika bra men tyvärr är det bara inse att vi faller på de tråkigare bitarna.
Men än är det inte över.
Grabbar lugna och fina se på mig jag är ett levande exemplar som gått från att skriva lite för mycket skit till att kunna lägga band på mig själv men det har fan inte varit lätt utan det tog 3425 st avstängningar! ;-)
Pettisbif: Fast det är ju din bästa period – säsongsuppehåll. Då kan du spekulera hejvilt med dina laguppställningar.
Du har ju trots allt "varit med i A-laget" - du borde ju ha grym insyn.
Gå och lägg dig nu. I morgon vaknar du upp bannad.
Redigerad kommentar
Folk som är så jävla negativa och pessimistiska - kan ni svara mig på hur det är att se en hockeymatch med era ögon? Måste vara så jävla tråkigt.
FBK dominerar fullständigt, eller?
De hade 5-15 i skott den här perioden.
Men kan de inte komma in i annfallszon själva så ser ju domarna
till att ge dem en gratischans, med tekning i vår zon (där de får
sitt typiska FBK mål).
Pettisbif:
Du jobbade antagligen på samma vilkor som Zoran när jag spelade i IFK Skövde. En trogen supporter som tränarna tyckte synd om, fick jobb som materialare.
att Oscar Eklund kan vara påväg till
Djurgården nästa säsong? om det blir verklighet firar jag jul, påsk och min födelsedag samtidigt.Redigerad kommentar