Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
« Föregående · 1302425 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
65selander: Rödin gör ett grymt förarbete till målet!!!
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Hoppas Greiss inte blir nervös av all publik! Synd som satan på det 1-1 målet!
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
70 Rodrigues: Yes nu har vi ju chans igen, haha
Sjukt när man sitter och vill ligga under för att vi ska vinna.
Och så gör vi mål igen, håll det här för fannnnnnnnnn :D
Sjukt när man sitter och vill ligga under för att vi ska vinna.
Och så gör vi mål igen, håll det här för fannnnnnnnnn :D
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
70 Rodrigues: Ser inte matchen..Var det ännu ett bra ingripande från "Tysken"..Andersen jahooo
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
sylf: Andersèn stavas det din mupp ;-) Skål föresten :-)
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Lesky:
Greiss har ju spelat med över dubbelt så mycket publik hur många gånger som helst, så publiken ska nog inte vara ett problem.. Antar jag iallafall
Greiss har ju spelat med över dubbelt så mycket publik hur många gånger som helst, så publiken ska nog inte vara ett problem.. Antar jag iallafall
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
70 Rodrigues: Synd att man släpper in såna där pissmål mellan varven!
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Roxio: Granis skymde och såg jag rätt så tog den på hans ben också
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
sylf: Undra när Bif ska fatta att det lönar sig att skjuta mot mål å gå mot mål varje gång man har puckenl..
Snyggt mål av Andersen ivf!!
Snyggt mål av Andersen ivf!!
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
zpith: Han var skymd, men pucken ska inte få gå in mellan bål o arm, måste hålla tätt där, vilket även TJ kommenterade.
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
65selander: Ok, fick för mig att det var en "groda" igen, flåt..
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
70 Rodrigues: Cheers mate!
Bra byte Brynäs:-((
Och som vanligt kan han inte göra en enda räddning utöver det vanliga!
Bra byte Brynäs:-((
Och som vanligt kan han inte göra en enda räddning utöver det vanliga!
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Hur fan kan man lämna Kallio på det viset, katastrofalt försvarsspel, SKÄRPNING!!!
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
70 Rodrigues: Nej, ska man vara korrekt stavar han Andersén.
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Anders Berg:
Jo Anders, Greiss skulle ju haft båda dom där puckarna, eller vad säger du? Anderzzzzzz....
Jo Anders, Greiss skulle ju haft båda dom där puckarna, eller vad säger du? Anderzzzzzz....
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Fan så mycket mål tysken släpper in - sämre än Svedberg. Men om 5-10 matcher kanske han blir bra?
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Fyfan vilken ÄCKLIGT DÅLIG defensiv ett lag kan ha .. SKÄMS! Kommer fan knappt några glädjetjut vid mål från mig längre då jag vet att vi kommer släppa in minst 3-4 mål per match.
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Anders Berg:
Du verkar ju inte se på matcherna, han har inte varit dålig på slutet..
Du verkar ju inte se på matcherna, han har inte varit dålig på slutet..
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
Sylf: Vi måste anstränga oss för att göra mål, Frölunda får chanserna grattis, go figure!!
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
zpith: HAN MÅSTE VÄL FÖR FAN KUNNA TA NÅN ENDA PUCK!!!
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
90Steen_: Så har vi ES sämsta två PP spelare inne...
Å vad händer när sendragen inte klarar av att slå EN passning rätt.
Jaha åker han hem å packar nu?
Å vad händer när sendragen inte klarar av att slå EN passning rätt.
Jaha åker han hem å packar nu?
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
sylf:
Jag tycker han tar många puckar, sen är det väll inte jätte bra att man ger bort 2 frilägen? Ska han trolla tycker du?
Jag tycker han tar många puckar, sen är det väll inte jätte bra att man ger bort 2 frilägen? Ska han trolla tycker du?
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
sylf: Sådär in med Dacke å Hansen igen så ringer de!! 2-4...................
Sv: Brynäs IF-Frölunda HC 6/11-10 Hockeyfesten
hahii: Det kan man undra!
Nu har man BJUDIT bort 3 mål, jävla nötter!
Nu har man BJUDIT bort 3 mål, jävla nötter!
« Föregående · 1302425 · Nästa »