Brynäs IF - Luleå Hockey 15/1-15
Du kan väl hänga på wikipedia eller nåt om det inte passar.
Redigerad kommentar
Huge:SAIK spelar fredag+lördag vilket kan vara till vår fördel inför helgen.
På lördag får vi också hoppas att Modo äntligen få sin perraeffekt nere i Leksand.
Har vi förresten nån match kvar mot Leksand?
Just därför man har kunniga och erfarna tränare och inte du eller jag nere i båset, förstår du.... 👊
I övrigt en underbar och viktig krigarseger mot ett bra Luleå som inte bjuder på mkt. Förstod efter deras CHL-match att det skulle bli tufft, vilket det också blev. Tycker dom i huvudsak bara skapade nåt PP, i övrigt inte så mkt.
Och hybriskungen avgör igen.
Nu sover man gott, nya tag mot 3p på lördag....😎
Zappaholic: Tror även Örebro hade 10 minuter i PP utan leverans..
Jag satt och var missnöjd med hur Djoos agerade vårdslöst med pucken och inte fick igenom sina skott...Sen jävla small det =) Skön-t.
Bill var värd en balja idag,magisk på skrillorna. Starky +++++
Synd att Örebro valde att bryta sin formtopp just ikväll..kunde väl för fan väntat nån match till?
Redigerad kommentar
Sköna poäng! Utökade åtminstone avståndet till Modo.
Bara jag som inte i min vildaste fantasi kan förstå hur man spelar Blomqvist och PaW i boxplay?
Sjukt skön vinst dessutom!
Nu håller jag tummarna för Örebro. Modo har redan torskat.
Det känns som det va ganska länge sedan man såg Brynäs prestera ett bra PP.