Brynäs IF-Örebro HK 25/10-13
Harju verkar iaf trivas, nätar från kontoret...
:-)
Brynäs bör nog göra 6-7 mål om det ska bli vinst. Hönsgården är på plats.
Känns som det blir en Honkentavla som avgör.
Det behöver man inte vara för att hitta Honkens tavlor.
Dom har ju varit betydligt fler än Rahms....
Redigerad kommentar
bifhjärta: Har för mig att olyckskorpar kraxade högljutt innan säsongen om att vi inte hade en offensiv. Var fanns den offensiva kvalitén?
Tycker vi har fått svar på den frågan nu...
Såja, nu fattas det bara typ 40-50 poäng för slutspel... :-)
Skämt åsido så känns det skönt att kunna vinna igen. Det tarvar en wirre i Brynäsglas. Skål!
Zappaholic:" Defensiven och målvaktsspelet behöver snäppas upp. Fixar vi det, samt blir stabila på hemmaplan, så är vi ett lag för topp fyra"
Bara så lite ;-)
70 Rodrigues: Målvaktsspelet och defensiven går ju hand i hand, så kommer det ena får vi det andra på köpet. Hemmamatcherna har ju varit bedrövliga så där räknar jag med att det inte kan bli sämre.
Man måste väl vara positiv. Vem vill sitta och stirra på halvtomma glas resten av livet?
Godkänt rakt igenom med extra + för Scott.
70 Rodrigues: Ni medgångssupportrar får kolla halvtomma glas, så kollar jag, som är så in i helvete mer nyanserad, på mitt halvfulla...
Din pessimistiska jävel ;-)
Redigerad kommentar
Frejdig offensiv av killarna ikväll,kul match !
Bertilsson visade sig från sin bästa sida, smart,tuff,kylig i rätt lägen. Tycker även Sunken kom mer till sin rätt idag.
Kåberg border givetvis fått matchstraff. Han ser at det står Gunderson på tröjan och tar sin chans att försöka plocka bort honom från matchen. Fegt.
Älska Brynäs IF
Bra genomförd match, vi jagade inte upp oss trots den tunga starten med både 0-1 och 1-2. Honken stabil, trots tavlan.
Viktigt att Lauritzen kommer igång, såg het ut idag och låg bakom mkt.
Tror Örebro ändå får det jobbigt i längden, dom lever mkt på sin förstafemma, därbakom ser det inte speciellt vasst ut.
Bra med lite vila igen, inte minst för Nokelainen och DP.
Mysko skador som inte verkar vilja ge med sig.